LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Tuesday, October 12, 2010

Renttuakatemia

Onko Renttuakatemia ehkä tämän hetken paras TV-ohjelma? No on. Se tulee Liviltä lauantaisin, mutta uusintoja taitaa tulla pitkin viikkoa. Se on amerikkalainen tosi-tv-sarja (Tool Academy), jossa tyttöystävät ovat ilmoittaneet renttupoikaystävänsä akatemiaan opettelemaan olemaan kunnon miehiä. Tässä on vähän samaa charmia kuin Rokkarille Morsian -sarjassa, paitsi että kaikki hullut, white trash horot ovat miehiä. Suosittelen lämpimästi. Mulla ei vielä ole omaa voittajasuosikkia, mutta muutamaa miestä on hauskempi katsoa kuin toisia. Mukana on esimerkiksi Matsuflex (jonka oikea nimi on Ryan. Matsuflex on hänen, öööh, artistinimensä, tai jotain). Hän ei ole harrastanut tyttöystävänsä kanssa seksiä (ovat seurustelleet 7 kk), koska kunnioittaa tyttöystäväänsä ja ei halua painostaa häntä. Sen sijaan hän raahaa kaiken maailman muita muijia kotiinsa ja sekstailee niiden kanssa. Problem solved. Clarence (kutsuu itseään nimella "Celebrity", tietty) itkeä tirautti terapiassa, joten se on myös mun suosikki. Ehkä myös Shawn, koska kesken toisen jakson sen toinen tyttöystävä tuli sisään, ja heitti sen ensimmäisen tyttöystävän ulos. Se oli seukannut kummankin kaa samaan aikaan. Aivan mahtava ohjelma.

Muut voittajasuosikit tänä syksynä: Tanssii Tähtien Kanssa'ssa (vaikea taivuttaa) mun suosikki oli Anna, koska se on mun kaveri, mutta se putosi jo. Siispä mun uusi suosikkini on Jethro Rostedt, koska se nyt vaan on hyvää telkkaria nähdä kun Jethro tanssii. Muutenkin mun mielestä olisi paljon hauskempaa, jos kaikki ne tähtioppilaat olisivat sellaisia, että heitä ei normaalisti tuollaisessa ympäristössä näkisi. Laulajat, näyttelijät ja urheilijat tietysti tanssivat aivan superhienosti, mutta on paljon mielenkiintoisempaa katsoa miten taipuu tyyppi, jolla ei ole minkäänlaista taustaa joka auttaisi tanssimisessa!

Diilissä on pakko kannustaa Sampoa. Se on Äkäslompololainen kyläkauppias. Siis kuunnelkaa kun se puhuu. Aivan päällikkö. Tän vuoden Jethro, ihan mahtava. Mutta oikeasti luulen, että Tarja voittaa, koska se vaikuttaa kaikkein normaalimmalta. Muita realityja en ole katsonut, joten muita suosikkeja ei ole.

Nyt just tosin en katso telkkaria vaan luen. Meen huomenna FST:n Boktid ohjelmaan keskustelemaan Anna-Lena Laurénin kirjasta Sedan jag kom till Moskva. Mutta koska mun tehtävä on siellä kertoa mitä mieltä mä oon siitä, niin en nyt sitten kerro täällä. Ohjelmahan tulee sitten telkkaristakin. Mutta saa kommentoida tonne lootaan jos on lukenut, ihan mielenkiinnolla kuulen mielipiteitä!

1 Comments:

  • At 10:13 PM, Anonymous Anonymous said…

    Tool Academy on parasta viihdettä pitkään aikaan. :) Shawn on mun suosikkini.

     

Post a Comment

<< Home