LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Tuesday, October 25, 2005

Reykjavik calling

Islanti on kallis paikka, ja täällä haisee pahalta. Hyvä puoli on tietysti se että voi pruttailla niin paljon kun haluaa, ja sitten vaan sanoa että "ohhoh, taaspa haisee tuo rikki".
Minut valittiin sunnuntaina Nuorten Pohjoismaiden Neuvoston presidentiksi, ja tänään myöhemmin puhun täällä (aikuisten) Pohjoismaiden Neuvostossa pääministereiden jälkeen. Tässä tällä erää: Reykjavik kuittaa!

6 Comments:

  • At 2:50 PM, Anonymous Anonymous said…

    Much interesting blog!

    Check my Improve Your Golf Game blog!

     
  • At 4:26 AM, Anonymous Anonymous said…

    Much interesting indeed!
    Olisipa vain yleinen keskustelupalsta jolla hehkuttaa Lotan mahtavuutta. Nyt superlatiivit hukkuu yksittäisten entryjen vanavesiin. Or something. Ehkä sitten blogger 2.0:ssa..

    Ja ehkä paras West Wing siisoni jäi tauolle ehkä kutkuttavimmassa paikassa! Aargh! Voiko tästä valittaa jollekin sohvaperunaliiton edustajalle? Lotta, help me! Us!

    -Zigge

    Ps. Toi kellonaika näyttää kyllä ihan mitä sattuu.. ;)

     
  • At 5:41 PM, Blogger Lotta said…

    Zigge is best!
    Mä kamppailen itseni kanssa etten mene jollekin West Wing-sivulle lukemaan miten siinä käy... Tää on kamalaa! Eihän mulla ole sellaista self restraintia!

     
  • At 11:37 PM, Anonymous Anonymous said…

    Kettu!

    Oon köyhä opiskelija ja oon lähdössä vaihtoon puoleks vuodeks Reykjavikiin. On niin kivaa, että aina ku ihmiset kuulee tästä, ne sanoo ekana: "Ootko kuullu, miten kallista siellä on?"

    Et kiitti sulleki Lotta, mun vaihto-depressometerin viisari meni taas vähän lähemmäs pakkasta.

    Terkkui kuitenki: "Moi!"

    -minna

     
  • At 2:27 PM, Anonymous Anonymous said…

    Minna moi!
    Ei siellä niin kallista ole. Olin pari viikkoa Reykjavikissa viime kesänä ja hyvin rahat riitti. Enkä minä ymmärrä, mikä siellä voi niin kauheasti haista? Luulen, ettei Lotta ole käynyt koko paikassa.
    terv repputuristi

     
  • At 2:27 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hej Lotta, jag har inte en aning om vad det e du skriver, men jag gissar att det handlar om UNR. Stort grattis till presidentskapet! =) Vi ses!

     

Post a Comment

<< Home