LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Thursday, May 24, 2007

BB-talo

Day 5. All is quiet in the Big Brother -house. Hieman BB olo täällä välillä tulee. Me ollaan KOKO AJAN yhdessä. Eilen illalla tosin jäin kotiin nukkumaan. Yskä ja nuha vaivaavat, ja ehkä kuume. Pojat lähtevät tänään rannalle, ja mä jään nukkumaan. Nukuin kyllä yöllä 10 tuntia, mutta tuntuu että vielä pitäisi huilata. Ehkä oon illalla jo kuosissa baariryömintää varten. Toivottavasti.

Eilinen päivä oli upea. Rangaistuksena siitä, mä olen nyt kipeä. Me lähdettiin mahtavalla bilebotskilla kiertämään Välimerta. Se oli lasipohjakatamaraani, joten pystyi menemään myös pohjalle kyttäämään. Siis pystyi, mutta kukaan ei tainnut keretä, koska laivalla oli baari auki. Lipun hintaan kuului all-you-can-drink oluet, viinit, Breezerit ja Smirnoff Icet. Huhhuh. Kiersimme kolme eri rantaa, jotka olivat aivan upeita. Toisessa paikassa söimme lounaaksi paellaa ja Sangriaa (tietysti), joka oli aivan taivaallista. Keli oli upea, vaikka aamulla satoi vettä. Sade lakkasi heti kun päästiin laivalle, ja sitten lähdettiin laivalla pilviä karkuun.

Lämpö ja aurinko on kyllä ihanaa. Tiistai-iltapäivänä istuskelin parvekkeella läppärin kanssa, ja sain kolumnin kirjoitettua alta aikayksikön. Mikäs siinä oli istuskellessa, lämmössä läppäri sylissä. Tekstiä tuli, ja samalla sai nauttia parveketeatterista, kun seurasi hotellin sisäpihan ihmissuhdedraamoja.

Tässä upeaa kuvamateriaalia:



Eilisen ensimmäinen rantsu



Joku kivi. Musta tulee NIIN luontokuvaaja



Näkymä päivän toiselta rannalta. Taustalla myös meidän laiva. Toi nainen ei kuulu kuvaan, mä en oo vaan vielä tulevana luontokuvaajana oppinut rajaamaan mun kuvia.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home