LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Wednesday, May 09, 2007

Diggi-loo-diggi-ley!

Writer’s block (eli mikä? Kirjoituspatouma?) on vaivannut, mutta sain vihdoinkin kolumnin menemään. Meni jopa syvälliseksi, ja ehkä jopa hieman siirappiseksi. Siis Backlundin mittakaavassa. Kivi sydämeltä, siis. Ja siksi voinkin rentoutua huomenna, kun suuri (tai no ainakin keskikokoinen) unelmani toteutuu! Näen Herrey’sin livenä! Siis uskomatonta, että ne ees ovat vielä hengissä. Mä olin pienenä niin suuri Herrey’s fani että kuuntelin heidän kasettiaan niin paljon että se meni rikki. Me asuttiin Ruotsissa, silloin kun Herrey’s voitti Euroviisut, ja mä olin (ilmeisesti) aivan myyty. Mä muistan vieläkin miten äitini teki mulle yllätyksen. Me lähdettiin muka jonnekin ”asioille” (joka on neljävuotiaalle SIKAtylsää), mutta sitten hän veikin mut ostoskeskukseen jossa Herrey’sit (mulle niillä ei ole niinkuin erillisiä nimiä, ne on vaan kolme eri Herrey’stä) olivat jakamassa nimmareita. Mulla on ne vieläkin olemassa. Ja muistan vieläkin niitä niiden biisejä. Kom o, kom o, kom o, kom o ta mig, räkna till hundra är ingen idé… Ohh, siis NIIN mahtavaa! HERREY’S!

Ai niin, ja hyvää eurooppapäivää.

Juu, ja muistakaa käydä allekirjoittamassa tämä tärkeä adressi. Parasta pitkään aikaan.

3 Comments:

  • At 9:52 PM, Anonymous Anonymous said…

    Yksi niistä oli Richard... Muistan sen siitä että minusta hän oli söpöin... Kylläpä mies maku on vuosien saatossa muuttunut *nauraa* Minun tyttäreni (7 v) omistaa Herreys`n parhaat cd-levyn. Ja suosikkina Diggi-loo, seisoo peilioven edessä ja mitkä lantion liikkeet *hih*

     
  • At 7:11 PM, Anonymous Anonymous said…

    Kumpaa puhut mielummin, ruotsia vai suomea? =)
    Oon aina miettiny että miten kaks kielisten ihmisten kielien käyttö menee. Että missä tilanteessa esim. suomenruotsalaiset käyttää suomea ja millon ruotsia.

     
  • At 8:39 AM, Anonymous Anonymous said…

    Olin Lundin yliopiston Göteborgin osakunnan vuosijuhlassa kuus-seitsemän vuotta sitten, ja yllätysohjelmana illallisen jälkeen esiintyi Herrey´s. Itsekin diggailin aivan mielettömästi pienenä, eli jälleennäkeminen oli ikimuistoinen. Kaikki hullaantuivat täysin, tanssittiin pöydillä eikä "poikia" tahdottu päästä pois lavalta. Pieni elintasomaha ja hiipivä hiusraja eivät haitanneet yhtään!

     

Post a Comment

<< Home