LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Friday, April 27, 2007

VIP – very important pissis

Nyt alkaa putki. Yksitoista hittiä ilman katkoja. Eikun neljä dokauspäivää ilman katkoja. Ei kun onhan mulla katko, sunnuntaina. TänÄä oiS niiNq k4ns ihqut piSSisBileEt *The Clubilla* (daah, missäs muualla?). Anteeksi. Mä oon niin pissisfiiliksissä. Mä oon eilen ja tänään lukenut Pissismin vaaleanpunaista käsikirjaa, ja tänään meillä oli haastattelussa kirjan kirjoittaja Nanna Aito-Ihkula.

”Pissismin neljäs tukijalka on asenne. Asennekakku leivotaan nyrkillisestä angstia, ripauksesta maailmantuskaa ja ruokalusikallisesta sekopäisyyttä. Kiltteys ja tottelevaisuus auttavat kuin housuun kuseminen pakkasella.”

Mä oon aivan ihastunut tähän kirjaan, mä nauroin ääneen eilen bussissa kun luin tätä. Mä oon myös oppinut paljon käyttäytymismalleja, kuten:

”Keskisormi: Erittäin käytännöllinen monissa tilanteissa. Jos keskisormeen lisätään tilkka hihitystä ja leveä virne, kyse on hyväntahtoisesta läpästä. Jos keksisormea säestää huuto naama punaisena, viesti on negatiivinen. Kavereille voi näyttää myös keskisormea ’Nähdään illalla, lutka’, ne ei oikeasti pahoita mieltänsä.”

Me mennään tänään ulos Kuka Mitä Häh –porukan kanssa. Ne varmaan kaikki arvostaa, kun mä illalla tuun superpissiksenä mestoille ja ilmoitan ”Ihquu et oOttE tääl, luTk4t!”.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home