LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Tuesday, April 17, 2007

Salonkikelpoista larppausta

Täällä on jo kommenttilootassakin ehditty ihmettelemään Kokoomuksen ministerivalintoja. Itsehän ilmoittauduin vapaaehtoiseksi opetusministerin virkaan tai vaikka puolustusministeriksi (oonhan Lotta). Tosin en usko että tää lista on laisinkaan yhtä shokeeraava kuin Keskustan. Sitä ootellessa.

Kävin Oulussa tänään, puhumassa valtakunnallisen Malli-YK-istunnon avajaisissa. Malli-YK on vähän niin kuin salonkikelpoista larppaamista, ja mua harmittaa ettei sitä vielä ollut olemassa Suomessa silloin kun mä olin koulussa. Vaklasin hetken ”Afganistanin” delegaatiota, jotka ilmeisesti olivat yläasteikäisi kundeja. Ristus, mä en vieläkään ole yhtä fiksu kuin he, let alone että olisin ollut sitä yläasteella. Silloin energia muistaakseni meni siihen, että etsittiin kiinalaisia ravintoloita joista sai kaljaa ilman henkkareita. Tai siis oltaisiin me varmaan muuallekin menty, mutta ei kukaan koskaan päästänyt. Ilmeisesti ”öööh, mun henkkarit, tota, jäi autoon…” ei ollut niin uskottavaa kuin luuli.

2 Comments:

  • At 5:58 PM, Anonymous Anonymous said…

    Jep, kivan puheen pidit silloin avajaisissa.. :) Ja näitä Malli-YK-kokouksia pidetään myös yliopisto-opiskelijoille, silloin tosin kyseessä on jo kansainvälinen tai vaikkapa pohjoismainen kokous. Mutta ekaa kertaa päädyin nyt lukemaan blogiasi, kivoja tarinoita(varsinki NYC:stä, se on kyllä ihana kaupunki).. Keep it up, girl! :)

    - Eve, Ecuadorin delegaatti

     
  • At 8:52 PM, Blogger _pihlaja_ said…

    Hyvän puheen pidit avajaisissa :) Afganistanin suurlähettiläs haluaisi kylläkin tarkentaa, että olimme kaikki lukiosta, ja olin delegaatiomme ainoa miespuolinen henkilö :)

    Jukka, Afganistanin suurlähettiläs ja delegaatti

     

Post a Comment

<< Home