LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Sunday, April 08, 2007

Julkkisbongaus, osat I, II ja III

Mun hotelli on vastapaata Madison Square Gardenia, seka erasta kirjakauppa. Torstaina oli vauhtia ja vaarallisia tilanteita 7 avenuella, kun New York Rangers pelasi kotiottelun Montreal Canadienseja vastaan. Olin tasta autuaan tietamaton, koska kun menin sisaan itse kirjakauppaan oli viela valoisaa ja hiljaista (tai siis NY-mittakaavassa hiljaista). Kun tulin ulos, oli pimeaa, ja kadun oli vallannut jaakiekkopelipaidoissa melskaavat paikalliset seka muutama hassu kanadalainen (mulla kestaa kirjakaupoissa aika kauan...). Hammastyksissani en oikein kunnolla katsonut minne menin, vaan olin kavella pain pienta superlaihaa nattia tyttoa. Se oli Mary-Kate Olsen. Tai Ashley Olsen, en yhtaan tieda kumpi. Wau, mika julkkisbongaus, ajattelin.

Mutta pyh. Aina paranee. Illalla menin katsomaan komiikkaa. Yllatyssetin (45 min) tuli vetamaan Jim Gaffigan.

Ja ei tama edes tahan lopu. Nyt tulee paras. Olin kahvilla Bryant Parkissa. Hain kulman Starbucksista kahvia, ja menin puistoon nauttimaan kahvia ja tupakkaa (taa kaupunki vihaa tupakoitsijoita). Vastaan kaveli RICHARD GERE! Ahtaalla kadulla, mun piti menna hanen ohitseen (vahan liiankin lahelta). Sanoin Excuse me. Se ei sanonut mitaan, vahan hymyili ja sillai puolinyokkasi. Me ollaan NIIN bestiksia.

5 Comments:

  • At 9:00 AM, Anonymous Anonymous said…

    Siis- mä oon niiiiiiiin kade. Kirjoittelettekste nyt ihan silleen koko ajan Richardin kaa?

    Aikuisten oikeesti. Mä voisin luopua vasemman käden pikkurillistä, jos saisin istua samassa pöydässä Richardin kaa ja se rakastus muhun, koska mä olen eksentrikko, eikä mulla oo vasemmassa kädessä pikkurilliä. :P

    Mukavaa matkan jatkoa sulle!

     
  • At 11:45 AM, Anonymous Anonymous said…

    Tulevaa kotiin paluutasi helpottakseni ajattelin informoida, että Ben & Jerry's Vanilla-jäätelöä saa Valintatalosta (www.benjerry.fi). Eikös tää merkki ollut sun suosikki?

     
  • At 12:29 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hey.. B&J avaa lehtitietojen mukaan ihan oman jätskikioskin Kamppiin! Slurps. Vaikka vanhemmat miehet ovatkin mun mieleen, Riku alkaa oleen jo LIIAN vanha.

     
  • At 7:26 PM, Anonymous Anonymous said…

    Tsiizaz, mikä matkakuume iski lukiessa Lotan blogimerkintöjä Manhattanilta.

    Nimimerkillä: Kunnon kaupunkiloman tarpeessa...

     
  • At 12:01 PM, Anonymous Anonymous said…

    iik, gere! olikse oikeesti tosi lyhyt niinku juorutaan vai keskimittainen?

    olmi

     

Post a Comment

<< Home