LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Sunday, April 01, 2007

Suuri paljastus

Haa! Nyt ehdin kaikkien medioiden edelle, ja teen SUUREN paljastuksen, joka oikeastaan tulee telkkarissa vasta huomenna illalla. Minä nimittäin tiedän – drumroll, please – kuka voitti Pajatson MM-kisojen Julkkiserän! Mutta se ei ole ollenkaan tärkeää, vaan tärkeää on se, että minä voitin MM-hopeaa julkkiserässä. Mä olen pelannut pajatsoa ehkä koskaan, mutta minussa asuikin luonnonlahjakkuus. Hienoa pokaalia en kuitenkaan saanut, joten siksi aion ensi kerran kun voitan maailmanmestaruushopeaa, tehdä sen jossakin toisessa lajissa. Esimerkiksi jalkapallossa.
Mun oli pakko tehdä suuri paljastus jo tänään, koska en ole enää maassa huomenna klo 17.30 kun itse kisa tulee televisiosta (MTV3).

Mulla on hyvin yksityiskohtaiset suunnitelmat mun loman alkuun (koska lomahan on just sitä että on aikataulu kaikelle menemiselle). Mä jopa tiedän missä aion syödä aamiaista tiistaiaamuna. Hyvä. Ostoslistalla on ainakin Veronica Mars DVD-boxit, jos sellaisia on. Kiire tulee.

Mariko on niin paras. Sekä tossa ohjelmassa, että muuten. Sen mä haluaisin tavata. Ma-ri-ko. Hah, olipa huono. Hävettää. Tuohon on hyvä lopettaa.

3 Comments:

  • At 9:49 AM, Anonymous Anonymous said…

    Leppoisaa lomaa!!!

     
  • At 10:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    ensi vaaleissa ole myös ehdolla! alkoi tosiaan ärsyttää se, ettet päässyt.

     
  • At 11:07 PM, Anonymous Anonymous said…

    Tokihan Veronica Marsia dvd-formaatissa on saatavilla. Kaksi ekaa kautta. Ensimmäinen hyväksi havaittu, jälkimmäinen ostoslistalla.

     

Post a Comment

<< Home