LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Monday, March 26, 2007

Kevätsiivous

Mä siivosin tänään. Tavallaan. Ajoin virusturvan. Sen seurauksena mun koneen lämpötilä lähestyy kiehumispistettä (mikä on Siemensin kiehumisaste?). Olisipa asunnon siivoaminen yhtä helppoa. Mun kämppä on kuin Kosovo. Ja olisi se ikävä jos asunto kiehuisi. Voi prkl. Ohjelma löysi viruksen! Aaargh. Miten se tapetaan? Tän asuntoekvivalentti olisi todennäköisesti löytää jostain kaapista iso hämähäkki. Harmi ettei niitä voi tappaa vaan nappia painamalla. Mä tapoin kerran yhden matkalaukulla. Mulle ei ihan pikkuaseet riitä.

Mä pelkään tosissani että tää kone kohta räjähtää, kun tän lämpötila alkaa polttaa rannetta akun kohdalta. Siksi mä bloggaan suojalasit päässä. No en bloggaa, mutta se olisi koominen näky, joten ei rikota illuusiota.

Virussiivous on valmis. Poistin virukseni. Tää oli mun kevätsiivous. Ensi viikolla on asunnon vuoro.

Mä haluan pääsiäismatkalle. Mun lomailut on tähän mennessä olleet todella anti-lomia, koska syksyllä mun viikon loma meni siihen, että olin aamusta iltaan YK:n yleiskokouksessa ja toissaviikko taas aamusta iltaan kampanjoimiseen. Olisi siis aika lähteä lomalle jolla vaan lomaillaan, eikä välttämättä tehdä yhtään mitään älykästä. Näin ovat ilmeisesti ajatelleet kaikki universumin muutkin ihmiset (tietenkin, kaikilla muillakin on pääsiäinen vapaa!), sillä lentoja on enää vaikea löytää. Salee tässä käy niin, että me joudutaan johonkin Ashgabatiin (Turkmenistanin pääkaupunki), koska se vaikuttaa epätoivossa hyvältä idealta. Pitää ihan kirjoittaa muisilappu itselleni. ”Älä lähde lomalle Ashgabatiin”.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home