LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Wednesday, March 07, 2007

Sanalanseeraus

Oletko ruotsalaisen räppiscenen asiantuntija? Ellet, olet ehkä missannut Magne Schmidtin. Mä en siis itse ole ruotsalaisen räppiscenen erityisasiantuntija (tiedän että tämä saattoi tulla teille shokkina). Mä olen veljeni kautta tutustunut Magnen uusimpaan (?) sinkkuun Glassigt.

Glassigt on mahtavaa, siistiä, hienoa mutta omalla pikku vivahteella.

“När du hör en bra låt, och din partner är kåt ere: Glassigt
När du har sommarlov och du håller hov ere: Glassigt….


Käy tsekkaamassa video täältä. Valituksia ei oteta vastaan. Sitä pitää kuunnella paljon ennen kuin se tehoaa. Mutta tee se. Sen jälkeen kaikki on glassigt.

4 Comments:

  • At 6:14 PM, Anonymous Anonymous said…

    Kiitokset vinkistä, kaikki on todellakin glassigt =)

     
  • At 6:22 AM, Anonymous Anonymous said…

    Mitämitä?! Epäiletkö ettei sinun blogias seuraavat tunne naapurimaan rapsceneä-häh?

    Lopuksi toivotan hyvää naistenpäivää!!!

     
  • At 1:59 PM, Blogger Hanna Kopra said…

    Mä olen valinnut ton jo vuoden vappupicnicbiisiksi ...tai siis kerziksi!

     
  • At 2:03 PM, Anonymous Anonymous said…

    Verkar vara helt nice ^_^

     

Post a Comment

<< Home