LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Thursday, February 22, 2007

24

Laskiaistiistaina oli hulvatonta menoa Kaivopuistossa. Pulkkaa laskemassa on miljoonat (ellei ziljoonat) opiskelijat, ja oli aivan huippumenoa. Mä olin tietysti syytämässä propagandaa (pipareita, pamflettia, kortsuja ja pinssejä) pitkin puistoa. Mun ihanat tiimiläiset Miika ja Antti olivat auttamassa. Mä olin muuten (ei mitenkään näihin nimenomaisiin tiimiläisiin liittyen) ihan unohtanut miten lukratiivista kampanjatyö on seuraelämälle! Kamalasti tapaa uusia ihmisiä, ja pääsee juttelemaan (ja ainakin yksille treffeille per vaalit).

Eilen olin Reaktori-tapahtuman paneelissa (tarkkasilmäisimmät ehkä huomasivatkin Kympin uutisissa? Itse olin autuaan tietämätön, sillä mä olin jo unten mailla siinä vaiheessa). Panelistit alamme tuntemaan toisemme jo aika hyvin. Demarinuorten puheenjohtaja Heta on jo kauan ollut mun hyvä kaveri, mutta Mari Puoskari ja Paavo Arhinmäki ovat viime aikoina osuneet moneen samaan paneeliin. We have to stop meeting like this… Mä lupasin paneelissa meidän kaikkien puolesta että me osataan blokkiutua puoluerajojen yli nuorten aikuisten puolesta. Mä siis teen jo nyt lupauksia muiden puolesta. Taitaa mussa olla poliitikkoainesta sittenkin.

Yksityiskohtaisempaa sielunelämän vuodatusta tullee pian, kunhan tää tästä rauhoittuu.

24. Siis päivää (vaaleihin), ei tuntia. Jack Bauer ei keskeisesti liity tähän kampanjaan. Valitettavasti. Tai vielä. Ehkä se googlaa nimensä, ja tulee paikalle. Jep, sitä ootellessa. Huh mitä sekoilua.

10 Comments:

  • At 8:50 PM, Anonymous Anonymous said…

    Lotta, kiitz sulle siitä,
    että olet ehdokkaana juu-
    ri nyt, kun stadin kansa
    tarvii uuden vahvan joh- tajan. Edellinenhän jou-
    tutui yllättäen sairas-
    eläkkeelle.

     
  • At 10:22 PM, Blogger Ana said…

    Joudun edelleen miettimään LUJASTI, josko äänestäisi kokkaria ekan kerran elämässään. Ei tää kyl huono ihminen ole, kokkariksi... hmm.

     
  • At 11:05 PM, Blogger Lotta said…

    Toi oli just mun toinen vaihtoehto vaalisloganiksi: Ei huono ihminen - kokkariksi.

    ;)

     
  • At 12:22 AM, Anonymous Anonymous said…

    http://www.iltalehti.fi/vaalit/200702125657305_vl.shtml

    Lottaa ei pidetä kovin pätevänä :(

     
  • At 3:23 AM, Blogger m1chel said…

    hey, please tell me what's this blog about 'cause I can't speak finnish yet, but tonight I found 1 of your condoms by the streets :D
    anyway thx!

     
  • At 5:26 AM, Blogger Lotta said…

    anonymous: toi on jo muutaman viikon vanha tutkimus, mä oon oppinut elämään sen kanssa :)
    Sen mukaan myös Raakel Lignell on melko epäpätevä (kaupunginvaltuutettu, eli ei aivan kahvilla asioista), Marko Björs erittäin epäpätevä (näyttää gallupeissa läpimenijältä). Miedostakin taitaa tulla kansanedustaja, vaikka Iltalehden lukijat eivät pidä häntä pätevänä. I'll live :)

    m1chel: I'm running for parliament, and those are campaign condoms! :)

     
  • At 9:55 AM, Anonymous Anonymous said…

    Moi Lotta,

    Huomasin, että olet Helsingin vaalipiirissä ainoa Kokoomuksen ehdokas, joka ei ole vastannut Hesarin vaalikoneeseen. Onko "boikottiin" jokin erityinen syy vai etkö vain kiireiltäsi ole ehtinyt vastata?

    Tsemppiä kampanjaan!

     
  • At 10:56 AM, Anonymous Anonymous said…

    Joo just niin tsemppiä kamppanjaan ja äkkiä tiedot hesarin vaalikoneeseen!

     
  • At 1:45 PM, Blogger Lotta said…

    Äääh, joo ei mulla mitään boikottia ole :) Vastasin koneeseen vasta vähän dediksen jälkeen, ja ne päivittävät sen seuraavan kerran ensi maanantaina... Opinpahan jotain.

     
  • At 2:04 AM, Blogger m1chel said…

    campaign condoms? aahhaha wonderful! big respect. I don't know anything about politics in finland.. shame on me. I'm fascinated as everyone by your efficient welfare, but I have no knowledge about ideology of your party.
    by the way I'm sure that all europe should learn from this great country.. or at least my own, Italy :(
    there's any website with infos about politics in finland?
    where can I find others campaign condoms? :D

     

Post a Comment

<< Home