LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Wednesday, April 25, 2007

Ibiza uncovered

Lähde mun kanssa Ibizalle! Me lähdetään tekemään lähetystä Ibizalle viikoksi (19.5-27.5), ja sinne saa tulla mukaan! Matka losaa alle 500 euron. Hienoa sikailua luvassa. Mä saan leikkiä matkaopasta, joka saattaa hyvinkin olla mun todellinen kutsumus. Mä löysin kerran Salzburgissa nimilaatan, joka varmasti oli matkaoppaan. Siinä luki Ditta. Laitoin sen rintaan ja olin koko illan Ditta, saksalainen matkaopas. Meillä oli sille tosi hauskaa. Meillä on aika huono huumorintaju.

Ai niin, ja se matkatoimisto on Takeoff, ja matkan voi varata NRJ:n nettisivuilta.

3 Comments:

  • At 11:38 AM, Anonymous Anonymous said…

    Voi mä niin haluaisin!

    Onko tää semmonen reissu jolle uskaltaa parisuhde-eläväkin lähteä? Toisaalta, kun poikaystävä on lähdössä kaverinsa kanssa viikonloppureissulle, niin eikö tämä ole ihan selkeä vastine sille?

    Ja mä voisin Lotta toimia sitten vara-matkaoppaana, kun sulla on muita kiireitä. Läträän pari purkkia itseruskettavaa ennen reissua, valkaisen tukkani entistäkin vaaleemmaksi ja jauhan tarmokkaasti purkkaa puheen lomassa. Toimii kun häkä.

    Jep, pyydän heti pomolta lomaa.

     
  • At 11:59 AM, Blogger Lotta said…

    Täydellistä! Mukaan vaan! Totta kai, täähän sopii ihan kaikille.

     
  • At 1:34 PM, Anonymous Anonymous said…

    Voiku tahtoisin minäkin...sniff. Luulen, ettei ukko-kulta tykkäis vaan hyvää jos lähtisin issekseen verukkeella "ku Lottaki menee" ;-D Muttamutta...Lotta lienee hyvässä vedossa 18.5 Club Vaakunassa, eiks je? =D

     

Post a Comment

<< Home