LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Wednesday, October 24, 2007

Erilainen feng shui

Ilta-Sanomissa oli tänään artikkeli siitä, miten Mariann Fischer Boel murskaa Suomen maatalouden tulevaisuuden. No juuri niin, kyse ei suinkaan ole mistään EU:n standardeista ja päätöksistä, vaan siitä, että tämä nainen on päättänyt tehdä henkilökohtaisen ristiretken eteläisen Suomen maatalousyrittäjiä kohtaan. Samalla aukeamalla, kun hänet ensin superasenteellisesti on lytätty, kerrotaan hänen salasuhteestaan Tanskan parlamentin puhemieheen. Ensimmäisessä kappaleessa häneen viitataan termillä ”harmaa pantteri”. Come on! Ketä miespoliitikkoa kutsutaan harmaaksi pantteriksi? Ei journalismi ole oikealla tavalla provosoivaa (koska sitä kai haettiin, toivottavasti), jos se on vaan huonoa.

Love-Mansion (mun asunto, miksi vain Hugh Hefnerillä saisi olla Mansion?!) on kauheassa sekasorrossa. Tää on kuin Kosovo. Mä tarvitsen jonkun järjestelmän, jossa tilaa muutetaan tehokkaamaksi (eli oma huone mun kengille), ja jossa asunto ei pääse näin sekavaksi (siivooja). Kun mä imuroin, mä vaan siirrän tavarat tuoleille, ja eteisessa on 30 kenkäparin esterata. Se on mun turvallisuusjärjestelmä, eli heti kuulee, jos joku yrittää sisään asuntoon. Tää on vähän niin kuin Home Alone –leffassa. Vähän erilaista feng shuita, siis.

Onneksi Keskustassa loppui koplauspuheet. Jotkut kepulaiset olivat ehdottaneet, että 141-tuen jatko oltaisiin koplattu EU:n uuden perustuslaillisen sopimuksen (äh, mä en ees enää muista mikä sen uuden sopparin virallinen nimi on. Po-tay-to, potato) hyväksymiseen. Mulla on nyt jo laaja Ranskan ja Hollannin vastainen boikotti meneillään, koska ne äänestivät EU:n perustuslakia vastaan. Olisi ollut vaikea boikotoida omaa maata.

Ja ai niin: oon täysin unohtanut noteerata Kimi Räikkösen maailmanmestaruuden. Öööh... No, jätkä ajoi tosi kovaa. Siinäpä se.

2 Comments:

  • At 12:25 PM, Anonymous Anonymous said…

    No kerros nyt noin poliitikkona, että mikä sun kanta on noiden 141-tukien loppumiseen?

     
  • At 2:18 PM, Blogger Kyösti said…

    Sopimus on nimeltään Lissabonin sopimus sekä työnimeltään uudistussopimus.

     

Post a Comment

<< Home