LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Monday, October 15, 2007

Oi, minttua, mitkä synttärit!

Hyvää syntymäpäivää! Kiitos! Ja kiitos kaikille, jotka muistivat. Heitä oli ihan miljoona, etenkin Facebookissa (mä rakastan Facebookia!). Muutama onnittelu koskettivat sydäntäni erityisen vahvasti. Toinen tuli Jenniltä Sveitsistä. En tunne Jenniä, eikä mulla ole Jennin yhteystietoja, niinpä toivon, että hän lukee tämän. Sain töihin paketin Sveitsistä. Sisältä paljastui paketti Starbucksin kahvia (Jeee!!!)! Bless you, Jenni, ja kiitos.

Toinen hieno lahja oli elaborantti ja kaunis ruusupuska, joka toimitettiin mulle tänään keskellä päivää töihin. Olen uuden digiyrityksen Haltijakummi (tuo on sen virallinen bisnestermi), ja Gyllene Skor muistivat minua ihanille kukilla. Ne ovat niin ihania (siis sekä kukat, että firman tyypit).

Synttärit sujuivat muuten suhteellisen rauhallisissa merkeissä. Biletimme uudistetun Stockholm Diskotekin avajaisissa sekä DTM:ssä kaverini Akin ja Fredrikin kanssa. Oikea synttäripäivä oli sunnuntai, ja vaikka en tunne itseäni ollenkaan vanhaksi, on alitajunta eri mieltä. Sunnuntain vastaisena yönä näin erittäin todentuntuisen unen, jossa olin raskaana. Viime yönä näin unta vauvoista ja lapsista, jotka otin itselleni, koska niillä ei ollut vanhempia. Mun alitajuntainen biologinen kello raksuttaa selkeästi eteenpäin niin perkeleesti.

Päivän vesilasimyrskystä vastaa Iltalehti ja Peter Nyman. Peter Nyman ei suorassa lähetyksessä tiennyt, että kamera ja mikrofonit käyvät, ja sanoi ”Voi vittu”. Uutinen on siis se, että aikuinen mies kiroili. Joo, sitä ei saa tehdä suorassa lähetyksessä, mutta sattuuhan sitä. Kohtelias ja korrekti Nyman kertoo, että yritti heti keksiä, miten voisi korjata tilanteen: ”Ajattelin, että voisin sanoa, että meille tarjottiin studioon teetä ja minä vastasin "oi, minttua". Tuskin se menee kuitenkaan You Tube -aikakaudella läpi, Nyman nauraa”. Hih, hassu mies. Ja aivan oikein, klippihän löytyi heti YouTubesta.

4 Comments:

  • At 7:58 PM, Anonymous Anonymous said…

    Voi nej, mä kertakaikkiaan unohdin onnitella sua!
    Lähetän nyt kuitenkin synttärihalauksen näin virtuaalisesti, tervetuloa ikävuoteen 27!
    Ei tää oo (vielä) kriisin paikka, usko pois.

     
  • At 5:20 PM, Blogger PartyFlickan said…

    Ou jee!
    Mä luin sun tupakoinnin lopettamisjuttuja. Oon tässä viimeiset kaksi (ehkä kolme) viikkoa lopettanut aina huomenna. Ei oo ihan vielä onnistunut. Aina kun ei oo mitään tekemistä, mä huomaan, että onhan mulla tekemistä, voin polttaa yhden tupakan ja siitä se kierre taas sitten lähtee..

    Voi helvetti! Kivaa tosin lukea, että joku muu on hieman enemmän sisukkaampi kuin mä :)

     
  • At 7:00 PM, Blogger Lotta said…

    No mä olen taktisesti UNOHTANUT kirjoittaa myös mun ratkeiluistani... Tää on nyt siis kolmas viikko joka alkoi eilen, ja kumpanakin menneenä viikonloppuna oon ratkennut, eli ei tää nyt mikään supertäydellinen menestys vielä ole ollut. Mä oon arkisavuton :)

     
  • At 11:01 PM, Blogger Elisabeth said…

    onneks olkoo näin jälkikäteen! oot muuten melkein synttärikaima, siks en enää yhtään ihmettele miks oot niin sosiaalinen ja eloisa (ja siis ei, en väitä, että tämän syynä olisi melkein samana päivänä syntyminen mun kanssa) :)

     

Post a Comment

<< Home