LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Saturday, October 13, 2007

Monopolikampanja

Telkkarista tulee Tappajahai 2, ja mä katson sitä. Yksin, ilman ääntä, koska en uskalla katsoa äänet päällä, koska se on pelottavampi niin. Mun ei pitäisi katsoa tätä laisinkaan, ja niin surffaan netissä samalla, ja kuitenkin oon koko ajan kääntyneenä telkkariin päin. Tappajahai on niin superkitsch ja kuitenkin pelottava. Huomaan, myös että minusta tulee Tappajahaita katsellessa mummoni. Mun mummo aina huutaa telkkarille, ja neuvoo päähenkilöitä (”Älä nyt mene sinne!”, ”No etkö sä akka jo tajua, että tuo on se murhaaja?”, ”Aja kovempaa”, ”Mä otan nyt konjakkia”). Mun mielestä se on ollut koomista, paitsi että nyt mä istun itse ja huudan ”vetäkää se nyt ylös sieltä vedestä!”, ”iiiiiiiik, varo, nyt se tulee!”, ”Mä otan nyt konjakkia”. Se, että erikoistehosteet ovat ihan kasaria, ei tee leffasta yhtään vähemmän pelottavaa.

Hälyttäviä uutisia internetistä: www.monopoly.fi –sivustolla on äänestys käynnissä siitä, mitkä paikkakunnat pääsevät uuteen Monopoli-peliin. Ilmeisesti uudessa Tässä ja Nyt – Suomi –monopolipelissä kadut vaihdetaan paikkakuntiin, ja Helsinki on jäämässä sen ulkopuolelle! Sen sijaan Turenki on pääsemässä Erottajan paikalle, koska se johtaa yleisöäänestystä ylivoimaisesti. Apua! What is wrong with the universe? Kotiseuturakkaus nostaa päätään Love-Mansionissa, ja mä olen ripustanut Monopoli ja Helsinki-banderolleja kotini seinille. Helsingin on päästävä mukaan, eli mene äänestämään!

Ja listikää nyt se helvetin hai, että mä pääsen nukkumaan.

2 Comments:

  • At 1:58 AM, Anonymous Anonymous said…

    Mutta stadilainen Monopolihan on jo olemassa kulta!

     
  • At 11:14 PM, Anonymous Anonymous said…

    Mun mielestä on pelkästään mainiota, että nämä pienemmät, joskin erittäin elinvoimaiset paikkakunnat nostavat päätään! Siis täytyyhän hesalaistenkin (tiedän, että se on STADI, mutta minä olen LANDELTA) pikkuhiljaa alkaa ymmärtää, että suurin osa Suomesta tosiaankin on kehä kolmosen ulkopuolella! Tosin Turenkia sinänsä en nosta jalustalle, ihan vaan senkin takia, että BB-Tiina asuu siellä.

    Terkkuja Lotalle!

    T. Pieni juristin alku Hämeenlinnasta

    P.S. Lotta, muistatko tulin ihailemaan sua Hämeenlinnan Elomessuille? :D

     

Post a Comment

<< Home