LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Friday, October 05, 2007

P:n ja B:n salaliitto

Salapoliisi Backlund ilmoittautuu! Mä en ole koskaan ollut kovin kiinnostunut Dianan kuoleman uutisoinnista. Se oli tragedia, se on tapahtunut, ja mä aina skippaan ne sivut, joilla on Diana-juttuja lehdessä. Paitsi: nyt ne ovat keksineet, että tässä onkin ehkä salaliitto taustalla. Silloin alkoi Backlundia kiinnostamaan! Ihmistä jotenkin luonnostaan kiinnostaa kaikki salaliitot, vaikka ne olisivatkin tosi naurettavia.

Vaikka OIKEASTI ei aiokaan uskoa siihen, että esim. 9/11-terroristi-iskut olikin a) USA:n hallituksen ja George W:n faijan, b) Tom Cruisen ja muiden Skientologien c) Barbie and the Rockstarsin orkestroimia, niin niitä tarinoita ja vakuuttavia todisteita on aivan suunnattoman viihdyttävää kuunnella ja katsella.

Dodin iskä on alusta asti sanonut, että Dianan ja Dodin kuoleman aiheutti valtion salaliitto ja paparazzit olivatkin ehkä MI6-agentteja, ja heillä oli valopommi, joka välähti tunnelissa ja mystistä valkoista Fiatia ajoi ehkäpä kuningataräiti itse. Salaliittoteoriat ovat ihan parasta viihdettä.

Ja sitten päivän dilemma: Mä oon 26-vuotias, ihan fiksu ihminen, mutta mä oon aivan pulassa aina kun joku sanoo esim. "ai kova pee?". Missä nämä kirjainten kovuudet ja pehmeydet on opetettu? Ja missä ne päätettiin? Ilmeisesti P on kova ja B on pehmeä, mutta kyllä mun mielestä spontaanisti B:kin kuulostaa aika kovalta. Ja toisaalta: P niin kuin Pehmeä. Haloo. Eihän tässä ole mitään järkeä. Salee tän takana on joku kieltenopettajien ja kierojen ihmisten salaliitto!

7 Comments:

  • At 3:41 PM, Anonymous Anonymous said…

    Selasin työpaikan ruokalassa eilistä Ilta-Sanomaa (vai eilisiä Ilta-Sanomia?) ja siinä oli jotain lähikuvia "just ennen rysähdystä". Ja pohdintaa, että eikö vaan tuossa kohdassa kuskin ilme muutukin huolestuneemmaksi (no just ennen seinää päin ajamista ehkä).

    Tarttis jonkun CSI:n kovan jätkän, niinku esmes Horation, ni perskale nehän selvittäs mitä vaan, kun sen kuskin silmälaseista heijastuu se, mitä auton edessä tapahtuu, ja auton edessä olevan paparazzin kameran linssistä heijastuu se, mitä auton takana tapahtuu... Tättärää, problem solved!

     
  • At 3:41 PM, Blogger TH said…

    Se on niinkuin kova pää ja pehmeä bää. Niinkuin mulla ja lampaalla, respectively.

     
  • At 6:14 PM, Anonymous Anonymous said…

    Mulle oli järkytys kun (viimein) sain tietää että B on se pehmeä!! Nyt olen jo tottunut ajatukseen mutta aikoin aan omalla (vähäisellä) järjellä ajateltuna se oli toisin päin.

     
  • At 9:41 PM, Blogger Aino said…

    Mies aina yrittää kysyä, että kova vai pehmeä (toi kuulosti tarpeettoman törkeältä) ja mun on aina tarkennettava siihen, että "ai banaani bee vai pohjola pee". Näin ollaan menty seitsemän vuotta ja mennään vastakin, ei vaan uppoa meikäläiselle kovat ja pehmeät.

     
  • At 2:54 PM, Blogger Unknown said…

    joo, ja se on niin ärsyttävää kun ihmiset puhuu iästään kirjoittaen sen "olen 30-w" tai 30-kymppinen. siis miten niin tuplaveenä "wuotias"? mitvit? (vai mitwit?) tai olen kolmekymmentä-kymppinen?
    aaargh!

    mä uskon ainakin et just horatio vois löytää sieltä valkoisesta fiatista kuningataräidin heijastuksen joka olis imeytynyt johonkin alapäähuuruun siinä kuskin penkissä. aihe sinänsä on csi ja sen näyttämisfrekvenssi suomalaisessa tv:ssä. oikeesti, kattooko sitä enää kukaan, harva se ilta. olis edes csi närpiö joka tutkisi jotain kettutarhaiskuja tai csi myyrmanni, erikois-csi joka tutkisi kauppakeskus-pommituksia... näitähän löytyis suomen maastakin vaikka kuinka.

     
  • At 3:27 PM, Anonymous Anonymous said…

    Horatio onkin Horatio, ei sitä enää jaksakaan kattoo.

     
  • At 10:33 AM, Anonymous Anonymous said…

    Joo ja viimeisimpänä voisi olla CSI Kuronen-Ruusunen

     

Post a Comment

<< Home