LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Friday, September 21, 2007

Jekkukierre

Oon vaan laiskotellut, enkä ole kirjoitellut blogiin. Tai en edes ole laiskotellut, mutta vaan oon ollut kirjoittelematta. Oih, anteeksi, te ansaitsette parempaa.

Paljon on kyselty miten työpaikkapila jatkui. No se jatkui niin, että Anssi kohteliaasti ilmoitti koko yritykselle, ettei itse asiassa aidosti olekaan kiinnostunut naisten sukkahousuista, vaan että joku on jekkuillut hänen kustannuksellaan. Hän tosin lähetti sähköpostinsa koko yritykselle, kun minä taas armollisesti oli ainoastaan laittanut meilin ohjelmaosastolle. Vielä ei ole dramaattista kostoa tullut.

Löytyipä kiltistä työkaveristani Mikostakin kierompi puoli (mä oon Mikosta niin ylpeä, mä arvostan kieroutta). Pahaa-aavistamaton tuottaja Jääskeläinen oli jättänyt kännykkänsä työpöydälleen, täysin vartioimatta. Mikko tietysti näppäränä poikana (tai, no, Mikko on syntynyt siinä heti sotien jälkeen, että ”poika” ei ehkä sinänsä ole ihan täsmällinen) vaihtoi päittäin Anssin (kyllä Anssia nyt lyödään, poikaparka) ja Janin avovaimon puhelinnumerot. Seuraus: hirveetä sekoilua, tietenkin.

Tänään on vuorossa Halpojen Viinien Ilta. Mä voin laittaa kattavat viiniarvostelut tänne huomenna. Jos siis enää nään kirjoittaa mitään ensimmäisen Magis-pullon jälkeen. No niin, nyt pitää mennä, nyt on niin saatanan levotonta täällä töissä.

3 Comments:

  • At 7:12 PM, Anonymous Anonymous said…

    Mistä löytäisi tietoa stand up -keikoista ja vastaavista? Mitään todella keskeistä sivua, jossa olisi keskitetysti tietoa keikoista en löydä. Olisi kiva käydä kattomassa jotain sun keikkaa ja muutenkin stand up komediaa.

     
  • At 8:59 PM, Anonymous Anonymous said…

    Mä luin ton otsikon "Jekkukiertue" ja sit olin ihan pettynyt kun et kertonukkaan lähetäväsi Jegermaisterin sponssaamalle ravintolakiertueelle.

    Muuten, mahtava blogi, oon lukenu joka päivä varmaan vuoden ainakin.

    //kimmo

     
  • At 12:14 AM, Blogger Lotta said…

    Hejsan! Oon tosi pahoillani, ettei meillä olekaan jekkuiertue, buuu! Sehän on mahtava idea!

    Koomikoita ja keikkoja kannattaa etsiä osoitteesta http://www.koomikot.com

    Jee, tulkaa keikoille! :)

     

Post a Comment

<< Home