LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Sunday, September 16, 2007

Sunnuntai ja kaikkee

Aaargh! Mitä ovat nämä ”liikennemaksut” mun puhelinlaskussa!? Ei voi olla tuon arvoista. Mun on peruutettava liikenne mun puhelimesta. Mitä se edes on? En mä mielestäni noin paljolla ole minkäänlaista liikennelisäarvoa saanut!

Kävin istumassa iltaa eilen rakkaan ystäväni Micaelan kanssa. Me poltettiin ehkä kaikki maailman tupakat, ja juotiin aika paljon viiniä. Jo kohta meidän pöydässämme istui ryhmä hauskoja nuoria miehiä, ja heidän mukanaan matka vei Bottalle. Se on nyt toinen kerta viikon sisään, kun olen ollut siellä. Se ei ole ihan terve kehitys. Terve kehitys sen sijaan on se, ettei mulla edes ollut krapulaa aamulla. Heräsin jossain vaiheessa, aavistelin kankkusen tuloa, ja tahdonvoimalla poistin sen. I'm good like that.

Micaelan työpaikalla vallitsee viidakon lait jekkujen suhteen. Sain mahtavia ideoita käytännön piloja varten, jotka alkavat heti maanantaina. Onnneksi kukaan mun työkaveri ei lue tätä blogia.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home