LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Wednesday, August 29, 2007

Travolta

Joo-o, mä tarvitsen apua. Mä katsoin Oprah’ia, ja sain itseni kiinni vähän ihastumassa John Travoltaan. Mä oon ehkä aina ollut siihen vähän ihastunut, mutta halooooo! Mä oon 26-vuotias, fiksu, normaali (tai, no…) nuori nainen! Miten tää on mahdollista? Mä ymmärrän, että se jotenkin ehkä pääsi vahingossa lipsahtamaan siihen joskus 90-luvulla (oli ”Hei, Kuka Puhuu?” ja kaikkea) (ja JOO, mulla ON huono leffamaku), mutta nyt? Vuonna 2007? Sitä paitsi Travolta on skientologi, ja sen perusteella TÄYSIN pimee. Joten miksi se viehättää?

Haluan siis sanoa ”Hah!” kaikille, jotka nauroivat ja ilkkuivat kun kirjoitin että Alan Rickman on seksikäs. Mun miesmaku voi nimittäin vajota VIELÄ alemmas. Hah!

Tulipa paljon CAPSEJA.

6 Comments:

  • At 8:21 PM, Anonymous Anonymous said…

    John Travolta 80- ja 90-luvulla ON hot mutta nykyään... Lotta eiiiiiihhh!!! ;D

     
  • At 8:26 PM, Anonymous Anonymous said…

    Mut ei Alan Rickman ole huono miesmaku :D *yksi itse siihen hurahtanut*

     
  • At 2:39 AM, Blogger Kriisi said…

    Alan Rickman on merkki erittäin hyvästä miesmausta. Lisäbonarit Rickmanista Snapena.

    Travoltaa voidaan pitää jonain hormonaalisena hairahduksena. Se on varmaan tämä yhtäkkinen syksy.

    Lääkkeeksi hömppää, kuten Die Hard. Tiedättehän miksi.

     
  • At 5:36 PM, Anonymous Anonymous said…

    Olen samaa mieltä, Alan Rickman ON seksikäs!

     
  • At 2:24 PM, Anonymous Anonymous said…

    Apua Lotta! mut älä huoli, mä huomasin tuossa yks ilta ajattelevani, että R.Gere on aika makee, nyt niinkuin vanhana!!!! Mulla menee todella heikosti...

     
  • At 1:47 PM, Anonymous Anonymous said…

    No joo, mä lähestyn viittäkymmentä, ja mulla on Snape/Rickman-fantasioita :-D

     

Post a Comment

<< Home