LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Monday, August 13, 2007

Facebook

Aaargh, nää eivät ikinä lopu, ja mä en ikinä pysty niitä kuitenkaan loppujen lopuksi vastustamaan! Tarkoitan kaiken maailman nettiyhteisöjä. Mä luulin, että ihmiset ovat joko kahta eri koulukuntaa: JOKO kuulutaan MySpaceen TAI Facebookin. Ei molempiin. Ja tänään tuli sitten neljäs kutsu Facebookin, ja niinpä minä annoin periksi. Mä rekisteröidyin. Mutta ymmärrän kyllä miksi ihmiset ihastuvat Facebookiin. Ensinnäkin siellä oli jo mun kolme parasta ja todella aktiivista kaveria (tosin ymmärrän, että se, että just MUN bestikset on siellä, ei ehkä houkuttele laajempaa yleisöä ainostaan noilla meriiteillä) (vaikka pitäisi, Lippe, Lena ja Kukka!). Toisekseen: (onko toisekseen sana? Toiseksi?) siellä saa omalle sivulleen virtuaalikirjahyllyn ja virtuaali-dvd-hyllyn. Niiden tietokanta on suoraan kytketty Amazoniin, joten se antaa sieltä vaikka mitä vaihtoehtoja, ja ehdottaa sulle kirjoja, joista sä saattaisit pitää, se perusteella mitä oot jo lukenut. Kolmanneksi: Siellä on kaikkia muita makeita juttuja mitä voi laittaa sivuilleen. Okei Toinen ja Kolmas syy olivat vähän sama.

Mutta toisaalta: MySpacessa on KAIKKI. Hmm.

3 Comments:

  • At 1:39 PM, Blogger Kriisi said…

    Toki MySpacessa on kaikki. Sinne ei ole kutsupolitiikkaa. Toisaalta MySpace on ruma, epäjäsennelty ja jotenkin irc-galleriaakin teiniximpi. Itse asiassa irc-galleriahan on MySpaceen verrattuna tosi hieno. Miksei ne vie sitä voimallisesti kansainväliseksi? :-)

     
  • At 10:27 PM, Anonymous Anonymous said…

    Voisitko antaa pienen valaisun miten tuonne facebookiin kirjaudutaan kun ei meinaa onnistua :)

     
  • At 7:48 PM, Anonymous Anonymous said…

    MySpace on ruma ja siinä ei ole toiminnallisuuksia. Facebook on kauniimpi, käytettävämpi ja sille on oikeasti jopa käyttöä.

     

Post a Comment

<< Home