LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Monday, September 10, 2007

Aaargh. Väärä täydellinen nainen.



Which Desperate Housewives Character Are You?

You are Brie. You are caring and idealistic, but your hard work often borders on obsessiveness, and you can seem uptight and prudish to others.
Find Your Character @ BrainFall.com


Haloo! Tää on jo toinen Desperate Housewifes -testi, jonka mä olen tehnyt, ja mä olen TAAS Brie! EEEEEIIIIII! Väärin! Väärinväärinväärin!

Uptight?! PRUDISH?! Tietäisivät vaan, mitä kaikkea täysin moraalitonta mä puhaan. Hmpfh.

8 Comments:

  • At 8:17 AM, Anonymous Anonymous said…

    Tossa testissä täytyy olla jotain perustavaa laatua olevaa vikaa - allekirjoittanut on sen mukaan Bree myös! Ja siis "hard work"??

    No, siitä kimmastuneena tein testin toistamiseen, jolloin vastaukseksi tuli: It's a tie!
    Puoliksi Bree ja puoliksi:

    "You are part Gabrielle. You are stylish, popular, and classy, but you have a penchant for the superficial--and you're definitely no prude."

    No nyt kuulostaa paljon paremmalta ;)

     
  • At 9:14 AM, Anonymous Anonymous said…

    Jep, jotakin vikaa on tuossa testissä - Bree olin minäkin.
    Tuloksesta sisuuntuneena (tällaiset testithän ovat vakavasti otettavia ja kertovat kaiken tekijästä =)
    tein vielä 2 muutakin: Sex and the city- testi antoi onneksi tulokseksi Carrie ja asuinpaikkani tulisi olla Pariisi. Joten ehkä voin elää =)
    t.Maria

     
  • At 9:38 AM, Anonymous Anonymous said…

    LOL! Yksi Bree täälläkin! Ehkä tässä on nyt jo todistettu testin yksinkertaisuus, eihän se tunnista ketään :)

     
  • At 1:36 PM, Anonymous Anonymous said…

    Oh no! Minä olen kuulemma Lynette eikä siinä mitään - Lynette on mielestäni ihan ok. Mutta se Lynetten analyysi, se oli niin viiltävä ja osuva. Pelottavaa...

     
  • At 2:35 PM, Anonymous Anonymous said…

    Yksi Bree lisää joukkoon :D Olen onneksi myös Carrie Bradshaw (Cosmopolitan maistuu toki)! Ja Pocahontas...

     
  • At 3:27 PM, Anonymous Anonymous said…

    En aluksi huomannutkaan että testejä on useampia - nythän tämä meneekin mielenkiintoiseksi! (lue: tylsää töissä).
    Sex And the City -testissä olin puoliksi Carrie, puoliksi Charlotte, ja Heroes -testissä Jessica.
    Mitä tästä voidaan päätellä?

    Ehkä jatkan töitä enkä "diagnosoi" itseäni enempää, muuten löydän itsestäni psykologian vuosikurssin verran häiriöitä ;)

     
  • At 3:44 PM, Anonymous Anonymous said…

    Noniin, virallisesti koukussa.
    Olen myös Dumbledore, Cinderella/Pocahontas sekä Ned Flanders. (NED FLANDERS?!?!)

    Somebody stop me!

     
  • At 6:44 PM, Blogger Lotta said…

    Jep, näihin jää todellakin koukkuun. Mä oon myös SATC:sta Carrie sekä Seinfeldista Jerry (ehkä ammatti yhdistää meitä). Ehkä pitää tehdä vielä pari...

     

Post a Comment

<< Home