LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Tuesday, September 04, 2007

Naamakirjasta taas

Viihdeuutiset kävivät tänään haastattelemassa mua, ja – get this – aihe on: Facebook. Hämmästyin kun he soittivat, miten uutisetkin jo tietävät mun addiktiosta? Eivät tietäneet, sattuivat vaan huomaamaan, että mä olen siellä, ja taisivat soittaa aika randomilla. Mutta Facebookistahan riittää juttua. Mä olen lisännyt Gilmore Girls Addict –applicationin mun profiiliin, ja tehnyt siellä Gilmore Girls trivia –kisaa. Mulla on jo yli 8000 pistettä, enkä tiedä olenko ylpeä, vai häpeänkö. Enkö mä voi tehdä mitään, ilman että siitä tulee obsession?!

2 Comments:

  • At 11:04 PM, Blogger Ana said…

    Hyvä kun vaihdoit kuvan, se entinen ei enää kertonut mitään :) Jos kertoi alunperinkään. Tää on kiva!

     
  • At 12:49 PM, Blogger Ammi said…

    Facebookki on vaarallinen juttu Lotta ja haittaa isosti kaikkea muuta.. mutta on kivaa! päätin itse ottaa kantani asiaan ja liittyä siellä klubiin jävla facebook - jag försöker skriva på min gradu.. myönnan siis addiktioni ja laiskuuteni.. hihi.
    Ammy :)

     

Post a Comment

<< Home