LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Thursday, September 06, 2007

Kuka tulee kylään?

Kuka nää kaikki vaatteet on heitellyt ympäri mun asuntoa? Miksi mun sohva ei näy? Miten nää kaikki tiskit ovat tiskipöydällä, vaikka mulla on tiskikone? Kuka helvetti on tuonut mun asuntoon 70 paria kenkiä, ja miksi ne ovat ympäri eteisen lattiaa eivätkä sievästi laatikoissa kaapissa?

Okei, mun asunto on kuin Kosovo, ja tänne ei voi kutsua vieraita, mutta tää blogihan on erittäin näpsäkässä kunnossa ja ihan siisti. Mä aloin tänään kahvitauolla pohtimaan, että pitäisikö mun pyytää tänne blogiin vieraita? Sehän olisi hauskaa. Joo! Tää on koko ajan parempi idea. Kenet mä kutsun ensimmäiseksi vieraaksi? Ideoita?

Olipas paljon kysymysmerkkejä.

13 Comments:

  • At 9:01 PM, Anonymous Anonymous said…

    Mä tulin nyt tänne, kun meilläkin on niin sotkuista.

    Tiskit tiskipöydällä, check. Astianpesukone tyhjentämättä, check. Julmettu kasa pyykkiä pitkin poikin makuuhuoneen lattiaa, check. Talvipeitot makuuhuoneen lattialla, check. Työhuone täynnä turhaa tavaraa, kuten johdottomat kaiuttimet, ylimääräinen telkkari, miehen kaverin unohtunut reppu ja SUKAT (yäääk), check, check, check, check. Kasattu hylly odottamassa kohta toista viikkoa kiinnittämistään seinään, check.

    Aaaaaargh. Mä haluan pois kotoa.

     
  • At 9:25 PM, Blogger Nikke said…

    Stan Saanilan.

     
  • At 9:51 PM, Blogger Lotta said…

    Heh, tervetuloa, tää voisi virallisesti olla kaikkien sotkuisten kotien evakkopaikka. Stan Saanila on hyvä ehdotus! Muita?

     
  • At 8:58 AM, Anonymous Anonymous said…

    Kutsu KukaMitäHäh -porukka kasaan, tai vaikka yksi kerrallaan kommentoimaan.

    Vinkki likaisen kämpän siistimiseksi: kutsu ne kaverit kylään. mullakin oli kämppä hyrskyn myrskyn, mutta jotenkin ne kyläilijät saivat mieleni pakotettua tekemään pikaisen siivousoperaation, ja jo näyttää hieman siistimmältä.

     
  • At 9:33 AM, Anonymous Anonymous said…

    Tää sanois että kutsu se Jarmo. Mäkinen? Onko se sinkku *vink vink*?

     
  • At 10:28 AM, Anonymous Anonymous said…

    Kutsu tänne kaikkia niitä poliitikkoja jotka vaalien alla pitää blogia mutta unohtaa sen samantien kun vaalitulos on julkistettu.

     
  • At 10:48 AM, Anonymous Anonymous said…

    Krisse Salmisen?

     
  • At 6:13 PM, Anonymous Anonymous said…

    Eikä! Kun niitä miehiä. Isoja. Raavaita.

     
  • At 8:54 PM, Anonymous Anonymous said…

    Sauli, siinä vasta raavas mies onkin :P

     
  • At 9:41 PM, Anonymous Anonymous said…

    Sauli <3

     
  • At 2:28 PM, Anonymous Anonymous said…

    Mitäs jos kutsuisit ensimmäiseksi blogivieraaksesi itsesi ja puhuisit suusi puhtaaksi oikein kaksin suin?? Aivan niin kuin vanha kunnon Väyrysen Paavo SubTV:n uudessa talk showssa Me Myself & I..

     
  • At 10:15 AM, Blogger Lotta said…

    Jopas! Viikonlopun kun on poissa kaupungista niin kommenttiloota räjähtää! Hyviä ideoita kaikki, ihan varmasti aion toteuttaa ne kaikki (paitsi ehkä Jarmo Mäkinen, koska ei edes mulla ole niin paljon pokkaa, että kehtaan tehdä jotain noin läpinäkyvää. JA: se on naimisissa ja pikkuvauvan isä).

    Oon itse vieraana Me, Myself and I -ohjelmassa tuossa lokakuun puolella :)

     
  • At 7:43 PM, Anonymous Anonymous said…

    jone nikula?

     

Post a Comment

<< Home