LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Tuesday, September 11, 2007

Celebrity match

”You eat lightning and you crap thunder”. Ehkä paras määritelmä ever. Mä jäin koukkuun noihin ”kuka olet”-nettitesteihin, ja jos olisin action sankari, niin olisin Sylvester Stallone. Se ei mun mielestä sopinut mitenkään älyttömän hyvin, mutta toi ensimmäinen lause on niin hyvä, että se piti laittaa tänne. Se ei mun mielestä olisi yhtään huono myöskään sähköpostin signature-osaan. Varmasti yhteistyökumppanit ja asiakkaat osaisivat arvostaa sitä.

Koska mulla on syyshormoneja (tai vaihdevuodet; mä oon aina ollut todella varhaiskypsä), niin tein myös match making –testejä (koska mun kotona ei ole eläviä miehiä) (tietääkseni) (ainakaan juuri nyt).

Biorytmini mukaan sopivimmat parit minulle olisivat:

98 % Lance Bass (joo, ihan huippumahtavaa, mun paras match on homo. Se voisi ehkä vähän syödä meidän seksielämää)
98 % Freddie Prinze Jr.
95 % Thomas Gravesen (Tanskalainen jalkapalloilija, muistuttaa hämmentävän paljon italialaista jalkapallotuomari Pierluigi Collinaa. Tulevaisuus Footballers wife’na houkuttelee) (Tanya Turner on mun idoli. Siis heti Cruella DeVilin jälkeen)
95 % Seth Green (Nyt ollaan jo lähempänä)
94 % Nick Cannon (Yes! Yesyesyes! Tää se on!)

Tietysti mulla on vahva usko siihen, että itse asiassa mut on tarkoitettu Alan Rickmanille, Hugh Grantille tai Luis Figolle, vaan sitä mieltä eivät ole tiede ja biorytmimme.
Alan + Lotta = 66 %
Hugh + Lotta = 68 %
Luis + Lotta = 74 % (huom! ”Emotional compatibility 33 %”. Eli ehkä ei.)

Viiden minuutin huumoritesti taas paljastaa, että sielunystäväni onkin Sean Penn, ja hyvänä kakkos-, kolmos- ja nelosvaihtoehtoina ovat Kevin Spacey, Mel Gibson ja Bruce Springsteen. Hmm. Niinköhän? Vähän mielikuvituksetonta.

Nimen perusteella mun parin pitäisi olla Johnnie Cochran, huippujuristi, joka puolusti muun muassa O.J “If I did it” Simpsonia. Ei ei ei, täysin moraalitonta. Täytyy olla olemassa muita vaihtoehtoja. Surffailu jatkuu.

Horoskoopin perusteella voisi tietysti yrittää löytää ihannepartneria, mutta tän sivuston käyttäminen on valtavan epäkäytännöllistä. Randomilla kuitenkin selvisi että onnistumisen mahdollisuus mulla on Bam Margeran kanssa 44 %, Chad Michael Murrayn kanssa 28 % ja Fred ja George Weaslyn (kyllä, ne ovat oikeasti ne kaksoset Harry Potterista) kanssa 57 %. Kone kertoo, että tämä olisi “not a bad match, but not ideal either”. No ei tosiaan, semminkin, että ne EIVÄT OLE OLEMASSA. Not ideal, indeed…

Jos taas olisin teini, ideaalihengenheimolaiseni olisi Englannin prinssi William. Yäk, en ihan näe itsessäni prinsessaa. Siis oikeaa prinsessaa, se oli maailman kamalin työ. “Prinsessa” (huomatkaa’ “ ‘) on asia erikseen.

No, tän perusteella mä uskoisin, että mun paras celebrity match on Jarmo Mäkinen.

8 Comments:

  • At 8:56 AM, Anonymous Anonymous said…

    Epäilen himen tuota nimen perusteella juttua, meinaan kun kirjotin nimeni pienillä kirjaimilla sielunkumppanini olisi Pappa Smurffi..

     
  • At 10:31 AM, Blogger Lotta said…

    Hih, toi on jo melkein huonompi kuin mun Weasley-kaksoset. Toisaalta, kukapa ei haluaisi threesomea kaksosten kanssa...? Vaikka sitten keksittyjen sellaisten.

     
  • At 12:08 PM, Anonymous Anonymous said…

    Minä vedin kyllä pohjat tuossa nimijutussa - GORILLA (!). Jolla on vieläpä pieni vehje - revi tuosta sitten... :-/

    "Did you see Disney's Tarzan? Then you know that gorillas are like human beings. Despite being 300 pounds of sheer muscle and masculinity, a male gorilla has a really tiny member (less than one inch)."

     
  • At 12:44 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hmm.. mullekin tuli Kevin Spacey, Sean Penn, Mel Gibson ja Bruce Springsteen. Onko jollekin tullut joitain muita? Ehkä ne on testin ainoat vaihtoehdot? ;)

     
  • At 1:07 PM, Anonymous Anonymous said…

    Sama mulla: Kevin, Sean, Mel (ykkösenä) ja Bruce. Julkkismiehiä on siis nämä neljä vain? Ja teinix-testissä napsahti William. Yöks.

     
  • At 1:18 PM, Anonymous Anonymous said…

    Mulla tuli, ylläri-ylläri, myös Kevin Spacey, Mel Gibson ja Bruce Springsteen. Ykkösenä oli Tom Cruise. Pelottavaa! Ikä ei tainnut tässä testissä paljon painaa, olen 24.

     
  • At 6:54 PM, Anonymous Anonymous said…

    Mun paras kumppani oli Samuel L. Jackson.Kääk.........Mun äidin ikänen !!!!!!!!Järkytys.SIt olin Bree ja Monica. Ja Nalle puh.Ja cinderella ja Ariel. Ja olin kans ned flanders.Pitäisköhän jo huolestua. En uskalla mennä tekeen nuit testejä enään =D

     
  • At 5:56 PM, Anonymous Anonymous said…

    Hey please, mulla tuli myös Penn, Spacey, Gibson ja Springsteen, vieläpä samassa järjestyksessä kuin Lotalla!! ;o) ou jeah...

     

Post a Comment

<< Home