LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Thursday, October 18, 2007

Kuin kaksi marjaa. Taas.

Ihmiset puhuvat ja mediat mainostavat Fran Pereaa (joka ei ole Queensilainen juutalaisnainen, vaikka nimestä voisi luulla). Fran on espanjalainen laulaja, ja mukana Serranon perhe –sarjassa, jota hämmentävän moni seuraa. Se on jonkinlainen espanjalainen feel good-souppi. Sen uusi levy on ilmestynyt, ja sitä hypetetään (jollekulle, ei ehkä just mulle). Levyn nimi on ”La chica de la habitacion de al lado”, joka on espanjaa ja tarkoittaa suomeksi ”Niin pitkä nimi, että kun pääsee sen loppuun, on jo unohtanut miten se alkoi”. Tai sitten se tarkoittaa ”tyttö, joka asuu talossa ja syö jäätelöä”. Sitä se ei varmaan tarkoita, mutta chica on tyttö, habitacion voisi olla talo tai asua tai jotain, ja al lado kuulostaa samalta kuin ”helado”, joka on jäätelö.

Joka tapauksessa, huomasin mainoksen kuvasta, että tämä Fran muistuttaa sikana Milo Ventimigliaa, joka taas on ajankohtainen Heroes –ohjelmassa, paitsi että mulle hän tietysti aina tulee olemaan Gilmore Girlsien Jess Mariano. Tämä jatkaa Kaksi Marjaa –sarjaani, jossa uncanny yhdennäköisyys on havaittu jo Lauri Tähkässä ja Repe Sorsassa, Israelin pääminister Ehud Olmertissa ja eduskunnan pääsihteeri Seppo Tiitisessä sekä Sauli Niinistössä ja Beavisissa (tai Buttheadissa, mä sekoitan ne aina).

Mutta titta här: Tässä Fran ja Milo. Kumpi on kumpi? Ja onko sillä edes mitään väliä?







In a (tavallaan) related story: mulla on Facebookin Gilmore Girls tietovisassa 10030 pistettä. Kun jokaisesta oikeasta vastauksesta saa 10 pistettä, niin siitä saa aika nopeasti laskettua juuri miten säälittävää mun elämäni on. Miten tuolle oli aikaa? Ja miten mä tiedän noin paljon jostain TV-sarjasta? Oh well. Ehkä mä nyt voin osallistua Tupla tai Kuitti –ohjelmaan, ja valita aiheeksi Gilmoret.

4 Comments:

  • At 10:54 PM, Blogger Ana said…

    Beavis on se blondi...

     
  • At 11:41 PM, Anonymous Anonymous said…

    Oikeasti Sale Teh Messias on ihan ton kapakoitsija Moe Zyslakin (Moe's Tavern Simpsoneissa) näköinen!

     
  • At 3:02 PM, Anonymous Anonymous said…

    Mie olen ihan noviisi sinuun verrattuna tuossa Gilmore visailussa.. Olen saanut kasaan vasta 3500 pistettä. :)

     
  • At 5:47 PM, Anonymous Anonymous said…

    Se suomennos on varmaan Lada-tallin tyttö. On tainnut tyypillä olla epäonnea sponsorin saamisessa :D

     

Post a Comment

<< Home