LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Tuesday, November 01, 2005

Manate fever!

Huomenna lounas Pekka Himasen kanssa! Oon aivan mielettömän valmistautunut, vakavastiotettava journalisti! Ennen oon aina tehnyt haastattelut paperilla ja kynällä, mutta lasken että Himanen on niin mielenkiintoinen etten kerkeä kaikkea kirjoittaa, joten ostin nauhurin. Very, very professional. (It takes so little for my professional pride to kick in…).

Voiko ylistää Ögonaböj’tä tarpeeksi? Vaikka se ei olekaan pateettinen teinisouppi, niin olen aivan rakastunut. Mulla on (Ögonaböj’tä lukuunottamatta) hirvittävän huono telkkarisarjamaku. Ihan kuten musiikkimakukin. (Eli eipä paljoa paina että Tarja T. sai kenkää Nightwishista).

Kävin tänään radiossa puhumassa pohjoismaisesta yhteistyöstä Outi Ojalan kanssa. Olin tosi asiantunteva ja hyvä. Tai ainakin radiossa Outi Ojalan kanssa puhumassa.

Huomenna on Komikfabrikin kuvaukset G18:ssa. Ruotsalaisia huippukoomikoita ja minä. Ei mitään paineita, se tulee vaan telkkariin.

Mulla on syyshormooneja ja excess rakkautta jota jakaa. Lapsen hankkiminen kestäisi liian kauan, joten mun pitäisi hankkia lemmikkieläin. Harmi etten tykkää eläimistä yhtään. Paitsi että manateen mä olen kyllä aina halunnut. Manatee on merilehmä. Ne ei osaa tehdä mitään, ne vaan lilluu vedessä. Sellainen olisi hyvä. Joo, nyt alan säästää rahaa. Manatee.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home