LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Saturday, July 29, 2006

Infopaketti Lotista

Meidän kanavalla on yksitoista hittiä ilman katkoja. Eilen meillä oli kahdeksan baaria ilman katkoja. Lähdin työkaverini kanssa baarikierrokselle, ja saldoksi tuli kahdeksan: Corona, Loose, the Rock (nii-in, mä oon aivan rokkari!), Bar 9, We got the beef, Anna K., Storyville ja Manala. Kahdeksan. Se on jo ihan kunnioitettavaa. Ensi kerralla tavoitteenamme on yksitoista baaria ilman katkoja. Pitää varmaan aloittaa jo vähän aikaisemmin päivällä.

Söin eilen lounasta Imagen toimittajan kanssa. Vierähti yli kaksi tuntia. Jos poliitikot rakastavat itsestään puhumista ja omaa ääntänsä, niin tilanne on järjettömän paljon pahempi kun kyseessä on nuorisopoliitikko, I assure you.

Tänään on rapukekkerit. Ne on mun tämän vuoden ensimmäiset. Uskon että mulla on paha rapuallergia, koska rapukestejä seuraavana aamuna on monesti paha olo. Tai sitten ne ravut jollain yliluonnollisella tavalla olisivat hedelmöittäneet minut ja aamupahoinvointi alkaisi välittömästi. Sitten vähän ajan kuluttua mä synnyttäisin Crab People!!! Aaaargghh, noooooo!
Okei, mä katson liikaa South Parkia. Mun pitäisi yrittää katsoa sivistyneempää viihdettä. Kuten Brokeback Mountainia, jonka sain mun DVD-kerhostani (tällä kertaa ihan tarkoituksella, enkä vahingossa). Olen kuitenkin sen verran urpo että en muistanut peruuttaa edellistä Kuukauden elokuvaani, ja nyt mun pitää ostaa siis myös Lupaus. Uskallan luulla että se on mun mielestäni aika tylsä elokuva, siitäkin huolimatta että suuret elokuva-aviisit Kotivinkki ja Me Naiset ovat antaneet sille neljä ja viisi tähteä. Ainoa mikä tuossa DVD:ssä kiehtoo on se, että se sisältää myös Infopaketin Lotista.

Arvaan jo sisältöä: ”Lotat ovat pääasiassa sangen älykkäitä, viehättäviä ja äärettömän persoonallisia. Ajoittain he ovat epätasapainoisia, lapsellisia ja huonon huumorin viljelijöitä, mutta siitäkin huolimatta hurmaavia”. Joo, noin mä uskon että ne sanovat.

Oh no! Mä unohdin täysin juhlistaa tämän blogin kahdettasadannetta postausta! Tämä on jo postaus numero 215! Hurrah!

3 Comments:

  • At 6:01 PM, Anonymous Anonymous said…

    Viilaan pilkkua :). Se on we got beef ei we got the beef.

    Aurinkoista viikonloppua :)

     
  • At 11:58 PM, Anonymous Anonymous said…

    pahoinvointi voi olla seurauksena myös jos on unohtanut poistaa ravuilta peräsuolen! kyllä kyllä..

     
  • At 1:53 PM, Anonymous Anonymous said…

    Moi! Piti käydä lukemassa sun blogia, jotta ei olis koko ajan tylsää töissä. Ja kappas, mullekin tuli Lotta-elokuva, mutta lähetin sen takasin kun olin unohtanut peruuttaa sen. Se on ihan luvallista ja niin saa tehdä. Nytpäs tiedät.

     

Post a Comment

<< Home