LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Wednesday, July 26, 2006

Julkkis look-a-like

Oh crap. Osoitteessa www.myheritage.com voi kuvan perusteella tsekata ketä julkkista muistutat.



Lotta Backlund (duuhh!)



Kathleen Turner



Jean Harlow



Leslie Caron (siis ei silloin kun se oli nuori ja nätti, vaan nyt kun se on noin satavuotias).

Huomatkaa että Jean Harlow ja Leslie Caron ovat VANHOJA ja Kathlee Turner näyttää vähän mieheltä. Onneksi mun äiti pakotti mut ostamaan sen ryppyvoiteen.

7 Comments:

  • At 10:37 PM, Blogger Ana said…

    Mullehan tuli Eddie Murphy hirveillä prossilla. Ottaen huomioon, etten oo musta enkä mies, niin paremminkin siis voisi mennä.

     
  • At 12:01 PM, Anonymous Anonymous said…

    I kill me!! Kaikista maailman celeb db:n lärvätsaloista minä muistutan eniten ta-da-da-daa Alexis 'Rory' Bledeliä! unf'inbelievable. (ref aiempi blogikommenttini) ok, samoille 67% lukemille pääsi myös joku ikäloppu tätsy ja Adam 'OC' Brody (joka myös oli GG:ssä!). Oh, this must be destiny. Ja loppukaneettina vielä, et tietty mä oon _kauniimpi_ kuin Alexis *lol*

     
  • At 4:01 PM, Anonymous Anonymous said…

    jahas, lauren bacall.

    en ole blondi eikä mun kulmakarvat oo _ihan_ niin paksut, mut muuten jees.

     
  • At 12:52 AM, Blogger annushka said…

    yo-yo-yo, mä näytän sekä jeff goldblumilta, sharon stonelta että elton johnilta. vähänks mä oon julkkiksen näkönen :) siis ihan julkkisprototyyppi...

     
  • At 6:00 AM, Anonymous Anonymous said…

    Jean Harlow oli kuollessaan vasta 26-vuotias, joten ei hän tuossa kuvassa voi hirveän vanha olla...

     
  • At 6:49 PM, Blogger Sun äitis said…

    Ei yhtään ihmetytä tuo Turner-osuma, on teilä niin samaan asentoon järjestynyt etutukka!

    Mun ekaa kuvaani ei kyetty yhdistämän yhteenkään naispuoliseen julkkikseen. Kaikki tarjotut olivat jotain tuntemattomia n. 70-vuotiaita miehiä (isä jotan yms. muuta papistoa).

    Piti testata toisella kuvalla. Siitä tuli 63% osuma Jennifer Gardneriin, kuulostaa hyvältä. Myös Kurt Waldheimiä muistutan voimallisesti.

     
  • At 2:42 PM, Anonymous Anonymous said…

    On kiva tulla verratuksi Grace Kellyyn ja Alicia Silverstoneen. :-)

     

Post a Comment

<< Home