LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Wednesday, July 19, 2006

Bang Bang

Loma! Mulla on loma! Paitsi että toi on kamalaa kusetusta. Mulla ei todellakaan ole lomaa, mutta käytän lomapäiviä töistä mennäkseni Poriin SuomiAreenaan. SuomiAreena on eduskunnan ja maikkarin SuomiAreena järjestämä kaikkien suomen ja universumin tärkeimpien ihmisten ja kansalaisjärjestöjen spektaakkelimaiset kokoontumisajot. Tai jotain. Anyway, menen sinne juontamaan "nuoret, muistakaa äänestää"-tyyppisen tilaisuuden kahteen eri otteeseen. Tänään illalla menen puhumaan Nuorkauppakamarilaisille vapaasta sanasta (ja vähän blogeista mediana) ja huomenna osallistun paneeliin Jörn Donnerin, Astrid Thorsin ja Porin kaupunginjohtajan kanssa.

JA: Tänään aamulla mä tein sen! Tarjouksen siitä TÄYDELLISESTÄ asunnosta. Mä saan kohta tietää. Mä haluun sen! Haluun haluun haluun!

Eilen oli karaokea Anna K:ssa ja jazzfiilistelyä Storyvillessä Kukan ja kukan sulhasen Michaelin kanssa. Anna K:ssa ja mummokujalla mukana oli myös Michaelin aussikaveri Ben Bang. Okei, mä en ole ihan varma että sainko mä ton nimen oikein... Mä kutsuin sitä Bang Bang:iksi koko illan. Go Bang Bang!

Storyvillessä bändi oli mahtava. Mä haluan jazzlaulajaksi. Must put that on my list.

2 Comments:

  • At 11:16 AM, Blogger Ana said…

    Aijai, jos sä olet noin innoissasi jostain Donnerista tai Thorsista, niin mun on pakko päätellä, että et ole käynyt katsomassa linkkiä jota tyrkytin edellisessä... ehkä kumminki kannattais :-P

     
  • At 10:50 PM, Blogger Jenni said…

    Southamptonissa sijaitsevan kiinalaisen ravintolan menussa oli ruokalajit "Bang Bang Chicken" ja "Ho Fun" - nauroin kippurassa, ainoana koko pöytäseurueesta... Hmph. :D Tuli vaan tosta Benistä mieleen..! Tää sun blogi on muuten hilarious - vasta löysin tänne ja kahlaan varmaan toista tuntia läpi merkintöjäsi, tää on niin addiktoivan hauska!

     

Post a Comment

<< Home