LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Friday, July 07, 2006

Nine million bicycles

There are nine million bicycles in Beijing
That's a fact,
It's a thing we can't deny
Like the fact that I will love you till I die.


Katie Melua on fantastinen (she says, reaching for the Kleenex).

Huomenna meen festareille! My goodness. Mulla ei ole aavistustakaan miten sinne pitää pukeutua, ja kuinka paljon mun pitää ottaa tavaraa mukaan. En onneksi mene lentokoneella, koska sinne saa ottaa matkatavaraa ainoastaan 20 kiloa. Mun pakkaaminen on aivan onnetonta. Viime viikonlopun Robbie-matkalla mulla oli mukana kahdeksan (kyllä, KAHDEKSAN) toppia. Ja kun istuimme terassilla ennen lähtöä tajusin ettei mulla ollut kuin yksi pitkähihainen vaate mukana. Mukana oli myöskin ainoastaan yhdet housut. Kenkiäkin oli vain kahdet, mutta toppeja tosiaan kahdeksan. Rational packer, I am.

Tein haastattelun Nick Lacheyn kanssa eilen. Valitettavasti en livenä, vaan puhelimen kautta. Nick istui New Yorkissa, ja minä studiossa Lauttasaaressa. Se oli kovin korrekti ja mukava. Sen gestapo-publicistilta tuli hyvin tarkat ohjeet siitä mitä saa ja mitä ei saa kysyä. Ja sitten tein niin kuin sanottiin. Mä oon niin nynny. Mutta Nick oli tosi mukava. Ja se on hirvittävän komea. Se oli varmaan alasti koko sen haastattelun ajan. Niin mä ainakin sen kuvittelin. Joo, kyllä se ehdottomasti kuulosti alastomalta.

13 tunnin työpäivän jälkeen lähdin kaverini Thomaksen luokse, josta kierot pojat vielä pakottivat minut terassille käyttämällä hyväkseen täysin epäeettisiä aseita. Eli Mumm shamppanjaa. Minua ei voi siis itse pitää mistään vastuussa, tietenkään. Se oli psykologista sodankäyntiä. Tai ei sodankäyntiä. Eikä niin psykologistakaan. Okei, mä oon vaan niin helppo.

1 Comments:

  • At 10:33 AM, Anonymous Anonymous said…

    Nick on tosiaan komee ja se sen uus sinkku on ihan hyvä :)

     

Post a Comment

<< Home