LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Tuesday, June 27, 2006

Lot of fun to fart

Okei check it: Mun Hollantiboikotti ei ole muuttunut miksikään, vaan tulppaanit ja puukengät ovat vieläkin pannassa. MUTTA: Mun on ihan pakko myöntää että mä olen löytänyt siitä maasta jotakin kiehtovaa. Jalkapalloilijan. Taas. En siis niinkään tällä kertaa ole ihastunut hänen ulkonäköönsä tai luonteeseen (kuten yleensä jalkapalloilijoissa, juuri luonteeseen olen ihastunut), vaan maailman mahtavimpaan sukunimeen. Siis minulle. Tää on ehkä jopa parempi match minulle kuin Officer Love. Kuulitko? Parempi. Kuin. OFFICER LOVE!

Kyseessä on Hollannin maajoukkueen Rafael van der Vaart. Lotta van der Vaart ei ehkä sinänsä vielä kuulosta ihmeelliseltä, mutta luepa päässäsi (tai ääneen, ihan miten vaan, en sun työkaveri ole) amerikkalaisittain tuo nimi. Siis sehän kuulostaa ihan samalta kuin ”lot of fun to fart”! Sweet! Tämä jos mikä on match made in name-heaven.

3 Comments:

  • At 11:37 AM, Blogger Ana said…

    Edelleen kannattaisin Officer Lovea, mutta eihän multa kysytä.

     
  • At 12:03 PM, Blogger Frida said…

    HA HAA :D

     
  • At 2:20 PM, Anonymous Anonymous said…

    Sveitsillä on se Superführer-niminen pelaaja, oisko ollu maalivahti, peräti. Minh Superführer...hmm...not bad.
    -minh-

     

Post a Comment

<< Home