LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Tuesday, June 20, 2006

Liian kuuma kirjoittaa

Voiko kirjoittaa kun on näin kuuma?!? Kulkeeko ajatus edes? Löysin kenkäkaupan loppuunmyynnin ja alennusmyynnit. On ehkä liian kuuma ajatella tai kirjoittaa, mutta ei liian kuuma shoppailla. Ikinä.

Ylihuomenna alkaa juhannuksenvietto! Mulla se alkaa Helsinki-Vantaan lentokentältä, suuntana Geneve. Kokkoa ei tule, eikä hukkumistilastoja. Juhannustaikoja pitää tietysti tehdä, mutta en tiedä lasketaanko se jos käy hakemassa ne seitsemän eri kukkaa kukkakaupasta. Sveitsiläiselle niitylle en lähde kirmaamaan.

Mulla on hieno kesärusketus. Oikeastaan se on kyllä punoitus, koska me semialbiinot emme rusketu, mutta mä kutsun sitä rusketukseksi.

Tein myös puolentoista viikon päähän treffit Robbie Williamsin kanssa Ullevin stadionille Göteborgiin. Robbie is gorgeous, yes? Yes.

4 Comments:

  • At 3:35 PM, Anonymous Anonymous said…

    IIK Lotta, Robbie on _ihana_!!! Nyt mä olen ihan hiukan kade! Toivottavasti se ei lopeta keikkailua - kun se oli Suomessa, oli toinen mun lapsi ihan minibaby (niin, mä oon jo vähän vanhempi fani, hih) ja en pääse nyt Ruottiinkaan...DVD ei ihan korvaa kaikkea. Kerro sitten kaikki detaljit ;-).

     
  • At 6:14 PM, Anonymous Anonymous said…

    Visst är bilden tagen hemma hos dej? =)

     
  • At 10:08 PM, Anonymous Anonymous said…

    Eih Robbie! Jooh Robbie! Iih Robbie!

    Mä olin menossa sen kanssa naimisiin jo viistoistavuotiaana. Nyt kymmenen vuotta myöhemmin olen edelleen ihan samoissa aikeissa. The love of my life.

    Niiet kerrohan terveisiä murulle! :)

     
  • At 1:24 AM, Blogger Lotta said…

    No siis joo, tottakai toi kuva on otettu mun kotona. Mun IKEA:m sohvalla (notice the product placement)...

     

Post a Comment

<< Home