LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Sunday, June 04, 2006

Lotta tekee lapsen

Hotelli Vantaa. I shit you not, mä olin hotelli Vantaassa! Mulla on jopa silminäkijöitä. Perjantai oli työpaikalla spektaakkelipäivä. Esimieheni Tenkanen teki maratonohjelman ja istui studiossa 12 tuntia. Illalla lähdettiin porukalla syömään, jonka jälkeen siis Hotelli Vantaaseen. Mä yritin vastustaa viimeiseen asti (osoitin mieltäni, keräsin kansalaisadresseja ja melkein tuikkasin tuleen tuhottavan rakennuksen jonka halusin säilyttää). Mä yritin vedota vähemmistöstatukseeni (”ei siellä ole ketään muitakaan suomenruotsalaisia, miten mä osaan siellä kenenkään kanssa kommunikoida!? Nyt tasa-arvoa saatana!”). Mun vetoomukset, itku, kiristys tai lahjonta ei toiminut, ja niinpä olin siis hotelli Vantaassa.

Heilaproblematiikka tuli myös ratkaistua. Ta det säkra före det osäkra. Ei pidä riskeerata kesän heilaonnea siltä varalta että keksitty sanonta sittenkin olisi oikeassa. Se, aiheuttaako Heila toimenpiteitä, on vielä auki. Stay tuned.

Toisaalta, kohta alkaa suomen ensimmäinen tosiradio-ohjelma: Lotta tekee lapsen. Isäehdokkaaksi voi siis ilmoittautua NRJ:n kotisivuilla. Oh sweet Moses, mitä tästäkin tulee.

3 Comments:

  • At 7:57 PM, Anonymous Anonymous said…

    "melkein tuikkasin tuleen tuhottavan rakennuksen jonka halusin säilyttää"

    Kutkuttavaa ja erittäin viehättävää...arvon lady.

     
  • At 11:02 PM, Blogger Frida said…

    Mahtava innovaatio tuo tosiradio! Lycka till isän metsästykseen. :)

     
  • At 11:01 AM, Blogger PartyFlickan said…

    Ou nou :) Toivottavasti löytyy kiva kandidaatti isäksi. Miksi mua ei valita mihinkään tällaisiin söpöihin vauvakilpailuihin..? Heheh.

     

Post a Comment

<< Home