LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Thursday, May 25, 2006

Feikkikesä

Oh no! Kahden päivän tauko kirjoittamisessa! Oikeastaan hienoa, koska se antaa ihan sellaisen kuvan että mulla on elämä. Keskiviikkona kävin istumassa kaverini Thomaksen luona ja eilen olin koko päivän töissä (workaholic, I am). Meillä oli eilen Happoradio esiintymässä NRJ:n illan livessä. Koska olen maailman kivoin ja solidaarisin ihminen lupauduin sitten (neljän siiderin jälkeen) mennä juontamaan NRJ pool partyn Kaivolle. Kaivolta jatkettiin Bar 9:iin ja Meccaan. Koska pelisilmä oli niin hakusessa (katseeni haritti ja näin tuplasti, eli ei yhtään ihme) lähdimme metsästämään taksia vähän puoli neljän jälkeen. Niin myös kaikki muut etelä-suomen ihmiset jotka jostain syystä olivat tulleet samoihin taksijonoihin meidän kanssa. Mulla oli ihan liian vähän vaatetta päällä ja olin lähes hypotermiassa (drama queen? Who? Me?) kun vihdoin kävelin kotiin. Kesä on suurta huijausta. Ei nyt ole mikään kesä. Ulkona on melkein miinusasteita. Feikkikesä. Perhana.

5 Comments:

  • At 8:41 PM, Anonymous Anonymous said…

    Din vän Thomas? Perret? Han är kanske den sexigaste mannen i världen!! (eller åtminstone i Finland)

     
  • At 8:42 PM, Blogger PartyFlickan said…

    I so know the feeling. Mä kiroilin eilen Kallen jonossa kun olin tietty laittanut kesävaatteet ja sitten ulkona olikin talvi. Hmph.

    Tervetuloa kerhoon, muuten ;)

     
  • At 9:16 PM, Blogger Frida said…

    Hei, tuon kommentin perusteella on pakko tsekata Thomaksen blogi! :P

    Joo, ei tää säätilanne Pampaksessakaan sen parempi. Toisaalta hyvä, että siellä ei oo vallottavat keskellä-yötäkin-terassilla-topissa-ilmat, koska sillon mulla ois todella kypsä meininki!

    Draama on elämän suola! Elämä on paljon tylsempää, jos ei välillä (koko ajan) vähän liiottele.

     
  • At 3:41 PM, Anonymous Anonymous said…

    två dagars paus (huh, peanuts), prova på 2 veckor. Din blogg går inte at läsa i Kina... som tur är jag tillbaka ;-)

     
  • At 4:24 PM, Blogger Lotta said…

    Oj herre Gud! Stackars kineser! ;o)

     

Post a Comment

<< Home