LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Thursday, May 11, 2006

Burberry, Manolo, Longchamp, LV - place here!

Uudet püksid on hankittu perjantaita varten. Se joka sanoo että mun uudet farkut näyttää samoilta kuin kaikki mun muut farkut, saa turpaan. Nää on TÄYSIN erilaiset. Perjantaina on siis NRJ in the park-konsertti Särkänniemessä. Esiintymässä on Darin, Marie Serneholt, Kwan, Lovex, Happoradio, Olavi Uusivirta ja Jonna. Iz going to be fantastic, and I iz going to be gorgeous in new pants.

Tän päivän Luova Luokka käsitteli product placementia. Mä oon monta kertaa yrittänyt saada sponsoreita tällekin blogille sijoittelemalla tuotteita tänne. Voisiko joku kertoa esim Longchampin toimitusjohtajalle että mä käytän niiden laukkuja ihan KOKO ajan, ja voin ryhtyä täälläkin raportoimaan jokaisen päivän laukkuvalinnastani (joka siis aina olisi Longchamp, jos lähettäisivät mulle edes kolme laukkua!)? Voisin ihan hyvin myös kertoa suosikkimeikistäni, suosikkivalkkaristani tai suosikkihajuvedestäni. Tervetuloa sijoittelemaan.

Me käytiin tänään Pian kanssa Café Punawuoressa, eli Baari-ohjelman baarissa. Tulipa sekin nyt sitten tehtyä. Yksi niistä mimmeistä oli ihan älyttömän pirteä ja puhelias. Kun se näki mun shoppailukassit (ja myönsin sille kausiluonteisen shoppaholic-ongelmani) se sanoi ”turhamaisuus on täysin aliarvostettua”. Oh my God. Siis toihan on just sellainen lause joka olisi voinut ihan hyvin tulla mun suustani! Salee se on tän blogin joku salalukija. Mä toivon että se voittaa koko kilpailun. Se vaikutti mun mielestä hienolta ihmiseltä.

2 Comments:

  • At 1:40 PM, Anonymous Anonymous said…

    Tulipa vaan mieleen että oletkos lukenut Sophie Kinsellan Shopaholic -kirjoja (suomeksi muistaakseni Himoshoppaaja, på svenska ei havaintoa)? Suosittelen lämpimästi, jos olet kirjanlukijatyyppinen ihminen! Löytänet paljon yhtymäköhtia omaan elämään, mä ainakin löysin! :)

     
  • At 10:06 PM, Anonymous Anonymous said…

    Shopaholicit on parasta mitä koskaan oon lukenut! Ihan huippuhyviä kaikki!! Suosittelen lämpimästi! Varsinkin jos tykkää Bridget Jonesista, sit tää on takuuvarmaa kamaa!
    Värt att pröva på!

     

Post a Comment

<< Home