LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Monday, May 08, 2006

Kitty? Hello?

Oh for God's sake. Mä olen ihan rakastunut kaikkeen pinkkiin, kiiltävään ja kimaltelevaan. Jos siihen vielä saa yhdistettyä jotain ällöttävän söpöä ja kitschiä, niin mä oon ihan myyty. Mä näin kerran Hello Kitty-leivänpaahtimen, ja melkein ostin, ihan vaan siksi että se sopii tuohon ylläolevaan kuvaukseen. Sitten mun tuli sääli mun omaa, täysin hyvin toimivaa, valkoista tavispaahdinta ja niin ostos jäi tekemättä.


In a kind of related story: Seksikolumnistina vastuullinen tehtäväni on tehdä myös taustatutkimusta kolumneihini liittyen. Check what I found: Hello Kitty-vibraattori! Oh my God! Tavallaan todella, todella häiritsevää, mutta tavallaan todella, todella makeeta! Mun uskottavuus puumana ja miss Robinsonina taitaisi kyllä olla vähän förbi jos tällaisen hankkisi. Mutta ONHAN se söpö. Adorable. Like me. Ja eikös lemmikin kuulu muistuttaa emäntäänsä?

6 Comments:

  • At 8:57 AM, Anonymous Anonymous said…

    Jaappani on ihmeiden maa, sieltä saa kuulemani mukaan jopa Hello Kitty -viiniä. Ja siellä muutaman kuukauden asuneena en epäile tietoa yhtään...

     
  • At 12:38 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ei, Lotta, tuo on vaan tosi hämmentävää! Siis HK-vibraattori... Ok, kyllä mä ymmärrän, et siitä voi joku saada kiksejä.

    Mikä sille nimeksi? :P

     
  • At 1:40 PM, Anonymous Anonymous said…

    The Hello Kitty Vibrator - Makes you wanna purr...

     
  • At 3:02 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ooh! Vaaleanpunais hellokittyis ihanais!

    Mutta tuota. Mikä pää tuosta vempaimesta niinku on se, jolla on tarkoitus tehdä sitten.. no niitä asioita? :O

     
  • At 8:57 PM, Anonymous Anonymous said…

    Aurinkoiset terveiset turuust!

    Bling bling ja pinkkiä! Ou jee täytyy myöntää ett ihailen tota sun uskallustasi ottaa uskomattomiakin asioita puheeksi, vieläpä kuin ne olis maailman luonnollisimpia asioita. respectit siitä sulle! Kohti top 10! Keep on bloging

    Ja sitt mun pitäis varmaan "pyytää anteeks" viime sunnuntaita (mietin jo ett laittaisinko sulle spostia? Niin kuin tuossa blogin reunassa pyydät).Mut "valkoinen uniformu" jne... voitti. Joo taas tuli varmaan rikottua blogikirjoittelun sääntöjä...

     
  • At 10:36 PM, Blogger Lotta said…

    Juhis! Mä huolesuinkin mitä on tapahtunut, kun kurssikaverisi ilmiantoivat sinut! Mä en yhtään tiennyt että sä olit ollut kurssilla! Sähköpostia saat laittaa :o)

    Re Hello Kitty: mulla ei ole aavistustakaan miten tota kuuluu käyttää, mutta ehkä jompi kumpi pää on "korkki" joka ruuvataan irti? I've no idea, mutta alan vahvasti harkita ostopäätöstä!

     

Post a Comment

<< Home