LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Thursday, May 04, 2006

Bubblegum Twinkle Berry

Oh there are NO limits to my immaturity. Aamu-TV:ssa puhuttiin tänään onnellisista kanoista ja seitsemän sortin eri munista. Vieraana heillä oli tiedottaja Finfoodin MUNATIEDOTUKSESTA. Sweet! Olisko ehkä maailman huipuin titteli olla Munatiedottaja!?

Titteleistä nimiin: mä oon päättänyt mikä mun tyttären nimeksi tulee. Mä nimittäin löysin aivan gorgeous huulikiilteen. Not only is it ihanan pinkki ja sparkly, mutta sillä on myös aivan täydellinen nimi. Se oli Bubblegum Twinkle Berry. Jos mä joskus saan tyttären, niin siitä ei VOI tulla mikään muu kuin Bubblegum Twinkle Berry. Ei vaan voi. Mä harkitsen jopa oman nimeni muuttamista, ja sitten tytär vaan olisi Bubblegum II. Bubblegum Backlund. I see that happening.

Mä kyllä mietin sitä että rajoittaako tuo nimi jollainlailla sen uravalintaa (olenhan vastuullinen tuleva äiti). Voidaanko esim YK:n pääsihteeriksi koskaan valita Bubblegum Twinkle Berry? Tai suurlähettilääksi, tai vaikka ALKO:n pääjohtajaksi. Ehkei. Toisaalta, kukapa olisi sitä uskonut Condoleezzastakaan? Eihän nimi naista pahenna, and all that.

3 Comments:

  • At 9:49 AM, Anonymous Anonymous said…

    Juu Turussakin katsottiin telkkua eilen jännittyneenä.En nyt tässä ala vaahdota noita aktivisteja vastaan, vaan totean ytimekkäästi olevani kanssas samoilla linjoilla asioista(ehkäpä jonain päivänä pääsemme keskustelemaan maailmanmenosta,globalisaatiosta, jne???).
    Jotenkin odotin ett sulla olis ollut Burberrya yllä, mutt hei hipit on rautaa!

     
  • At 11:36 AM, Anonymous Anonymous said…

    Finland är ett tvåspråkigt land. Det bör vara Munatiedotus - Kickelinformation

     
  • At 12:08 AM, Anonymous Anonymous said…

    Eli jos sittenkin annat sille nimen Riisi. Voi tulla vaikka mikä ameriikan ministeri!

     

Post a Comment

<< Home