LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Saturday, April 29, 2006

Punaviinijuomaa ja puhelinluetteloita

Mikä ihmeen punaviiniJUOMA? R-kioski mainostaa telkkarissa että heiltä saa halvalla hyvää punaviiniJUOMAA. Obviously not punaviiniä, kun on laissakin kielletty myydä sitä ärrältä, mutta jotain juomaa se on. Salee punkkua ja vettä lantrattuna. Yks-kaks ei olekaan enää voltteja yhtä paljon ja hey presto: Ärrän punaviinijuomaa! Hyi (koska mähän just olen oikein grand connaisseur de vin, ja tiedän nää hommat).

Ja toinen juttu: Siis miten helvetin paljon voi yksi ihminen tarvita puhelinluetteloita?! Ihan totta, niitä kannetaan mun kotiin nopeammin kuin mä ehdin niitä kantaa täältä ulos. Also: Mä en edes oikein tiedä mihin ne saa viedä; pitääkö ne viedä johonkin salaiseen puhelinluettelokeskukseen vai voiko ne pilkkoa ja viskata normiroskikseen (siis kannet pahviroskikseen ja paperit paperiroskikseen, tietysti. Mä olen NIIN tiedostava). Tai jos vaan laittaisi ne naapurin postilaatikosta sisään? Kuka enää mitään lukua pystyy pitämään siitä kuinka monet näitä luetteloja on tullut, en mäkään tajuaisi jos joku naapuri tunkisi omia luettelojaan mun postilaatikosta. Tai sitten just niin on jo käynyt.

Mä olin tänään töissä aamuyhdeksästä puoli yhteentoista illalla. On täysin mahdollista että mä olen maailman ahkerin ihminen. Mä olin myös vapun hyvä haltijatar tänään. Koristelin studion serpentiinillä ja ilmapalloilla ja puhalsin vappupilleihin. Jaoin (ja pakkojaoin) vappupillejä, serpentiiniä ja hyvää mieltä kaikille, myös myyntispedeille. Ne ovat aina tosi kohteliaita. Ainakin silloin kun ovat uusia. Siellä on yksi uusi. Kyllä se kohta turmeltuu. No ei, ne ovat kaikki tosi ihania.

Kohta on vappu ja Herkuton Huhtikuu loppuu! Sweet!

1 Comments:

  • At 10:59 AM, Anonymous Anonymous said…

    Just meinasin muuten valittaa blogissani, että mikä noita puhelinluetteloihmisiä vaivaa: ne vaan tunkee niitä meille ja keittiössä huojuu nyt avaamattomien, muovipäällysteisten luetteloiden korkea ja pelottava torni. Kun ovikello soi ja joku ojentaa mulle puhluetteloa, mä vaan ojennan käteni ja sanon tänks ja vasta sitten tajuan, että en halunnut puhelinluetteloita, taaskaan. Huh! Pääsinpäs valittamaan!
    -minh-

     

Post a Comment

<< Home