LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Thursday, April 20, 2006

Mating rituals of the middle aged

Eilinen oli ihan huippumahtava päivä! Illalla tapasin bestikseni Kukan. Kävimme muutamalla lasillisella viiniä (meillä on usein tapana juoda universumin kaikki viinit loppuun yhden illan aikana). Hietalahden Hemingwaysta menimme kadun yli Nosturiin Darinin keikalle.

Darinin keikalla promottiin tervehenkisiä arvoja, mikä oli minun mielestäni erittäin mahtavaa – to an extent. Keikalla ei siis myyty alkoholipitoisia juomia eikä siellä missään on the premises saanut polttaa tupakkaa. Tervehenkisyys on mun mielestä erittäin positiivista, ja olen ehdottomasti sitä mieltä että on hyvä kun artistit ottavat vastuuta ja toimivat esimerkkeinä. Mä huomasin että arvostan näitä tervehenkisiä arvoja vahvasti NIMBY-periaatteella. Eli mun mielestä on TODELLA tärkeää ja hienoa järjestää lapsille ja nuorille keikkoja ja tilaisuuksia jotka ovat non-alcoholic ja non-smoking, mutta MINÄ en halua sellaisilla keikoilla olla. Toisaalta se olisi ollut tosi bad business myydä viinaa siellä, koska todennäköisesti Kukka ja minä ja muutama äiti ja iskä olivat ainoat joilla oli ikää edes laillisesti ostaa keskiolutta.

Keikan jälkeen menimme syömään Salveen (jossa on ihan käsittämättömän hyvä ruoka ja jätti-isot annokset!) josta matka jatkui – kuinkas muutenkaan – Storyvilleen. Storyvillessä oli myös mun eräs toinen bestis Sauli. Sauli on ihan yli-ihana. Me hengattiin. Bändikin oli ihan OK.

Siellä on todella kiehtovaa seurata the mating rituals of the middle aged. Kuten tämä: ”Uskotko että mä oon ollut Veli Paloheimon (voit myös insert any random has-been athletes name here, toim. huom.) valmentaja!” Nå men grattis. Siitähän onkin vasta varmaan 20 vuotta, onkos kiirettä pidellyt sen jälkeen.

Mä heräsin aamulla ja mun asunnon ikkunan ohi vilahti jotain ukkoja (no, not superman, you comic nerd). Perhana. Pätkien muistan että postilaatikosta tosiaan on jossain vaiheessa pukannut ilmoitusta jostain parvekeremontista. Slight alterations on tehty parvekkeille nyt. Niistä on poistettu kaiteet ja kaikki sivut. Nyt ne on ainoastaan betonilaattoja jotka sojottavat ulos talon seinästä. Ne ovat selvästi lapsiystävällisempiä nyt. No ehkei se remontti vielä ole valmis.

4 Comments:

  • At 3:45 PM, Anonymous Anonymous said…

    Moi Lotta,

    kuuntelen aina välillä NRJ:tä ja nyt pistin jo toisena päivänä merkille, että sinne on ilmestynyt naisjuontajan jolla on mukavan idioottimaiset jutut. Päätin sitten netistä tarkastaa, millaisesta hahmosta on kyse, ja tännehän sitten lopulta päädyin.

    Ihmeellistä, että radiossakin on välillä sellaista juttua, joka ei pelkästään ärsytä. Kiitos siitä.

    No, täältä mä tietysti huomasin, että osaat muutakin kuin kikataa luontevasti. Suoraan sanottuna: kateeksi käy sun mutkatonta elämänasennetta.

    Pärjäile.

     
  • At 4:41 PM, Anonymous Anonymous said…

    jeah. sit ne saa kiksejä siitä, kun pokattava misu ei tiedä, kuka se velipaloheimo on.

     
  • At 8:57 PM, Blogger Lotta said…

    Heh, betonilaattoja tuli melkein aamulla. Mä en enää ikinä juo. Mitään.

    Kiitos. Osaan muutakin kuin kikattaa :o) Hyvä että viihdyt, ja kiitos palautteesta. Ehkä mä olen vähän zeniytynyt viime aikoina, ja jotenkin elämästä vaan tulee helpomaa ja mukavampaa. Ooh, that's profound. Toivottavasti sulla on tosi mahtava kevät!

     
  • At 4:40 PM, Anonymous Anonymous said…

    Tulin katsomaan blogiasi ihan siinä toivossa että sun jutuista saattaisi tykätäkin. Pakkoko on sotkea noin mahdottoman paljon englantia suomen sekaan? Eikä muutenkaan nokkelaa, ainoastaan köyhää. Pahoittelen.

     

Post a Comment

<< Home