LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Friday, April 07, 2006

Googlefight

Jösses. Tein Google-haun itsestäni (kyllä, olen niin turhamainen), ja hittejä tuli 18 500. Ja melkein kaikki olivat minusta! (Paitsi Eva-Lotta Backlund joka oli osallistunut Stafettkarnevaliin sekä Lotta Backlund joka on ruotsalainen lääkäri (?) jonka jollekin lääninsairaalalle pitämänsä powerpoint myös löytyy).

Olin tänään opetuslautakunnan ruotsinkielisen jaoston kokouksessa. Helposti laitetaan Backlundin moraalia koetukselle. On hurjaa antaa 25-vuotiaalle (jolla vielä ala-aste ja yläaste suht’ tuoreessa muistissa) valta päättää entisten opettajiensa viroista, jos nämä esim hakevat rehtoriksi tms. Kostonhimoisemmalla ihmisellä voisi olla vaikeammat oltavat. Onneksi olen kypsä ja järkevä poliitikonalku ja osaan erotella oman egoni ja ajatukseni siitä mikä on the greater good (kaikki eivät osaa. Ei suuri osa kansanedustajistakaan. As we’ve noticed…). Tästä tuli paljon aikuispisteitä.

Huomenna on Huumorimaaottelu! Mä edustan Norjaa. No en kai. Vitsi. Koomikko, you know.

5 Comments:

  • At 8:48 AM, Anonymous Anonymous said…

    Ilmassa on suuren maaottelun tunnelmaa! Olen kohta lähdössä pokasaha kädessä ulos. Tarkoitus olis sahata talkkarin harjanvarresta sopiva pätkä kannatuslakanaan (juu mä suhtaudun totisesti näihin juttuihin, olenhan vakavamielinen ihminen). Toisaalta Aurajoessa on tällä hetkellä Norjalainen laiva, joten sieltä vois käydä lainaamassa niiden lipun, eihän ne sitä illalla enää tarvii... Eli saas nähdä mitä minä, puolivallaton poikamies keksin (no en sentään laita valkoista uniformua?).

    Joo en mä sentään missä metsässä sentään ole ollut, vaan kun tuli muutettua, niin joutui olemaan muutaman (pitkän) päivän ilman nettiä. Se tuntui kuin olis joutunut jotenkin aikamatkalle keskelle rauta-aikaa.

    Tervetuloa Turkuun, täällä sataa lunta, joten nähtävyyksiä ei kannata lähteä katsastelemaan. Mutta kai kenkäkaupatkin käy niistä...

     
  • At 6:22 PM, Anonymous Anonymous said…

    Jess. Oot NRJltä ihan paras:D Lisäsin tän sivun jo suosikkeihin:P Miksi peessä susta ei löyvvy enempää kuvia?!?!:@

     
  • At 1:42 AM, Blogger minna said…

    mun nimellä löytyy 84 700. mutta se on jonku perhanan KTT:n syytä. plääh.

     
  • At 2:45 AM, Anonymous Anonymous said…

    Joo mäkin googlasin itteni ja löytyi YKSI osuma, ja sekin pelkkää asiaa!!!(ja ylpeä tuloksesta). Lisäksi kaikille nöyrä anteeksipyyntö aikaisemman viestini kömpelöhkö kieliasu-arg!

    Lopuksi kiitokset Lotalla maaottelun "sulostuttamisesta". Valitettavasti jätin kotiin kyltin jossa lukee LOVE LOTTA LOVE, no josko myöhemmin...
    P.S. "kenkäfetissi" on ihanaa, sillä sun saappaasi...hmmm ;)

     
  • At 2:20 PM, Blogger Lotta said…

    Hui! Päivän on poissa ja kommenttilaatikko ratkeaa!

    Kuvista: NRJ:n sivuilla ei vielä ole enempää kuvia, koska ei vaan olla ehditty ottamaan. Kyllä niitä tulee :o)

    Juhis: Kiitos, oot ihana! Mä yritin tiirailla kauheasti missä olisi ollut jättikyltti joka olisi antanut vinkkiä siitä missä istut mutta mitään ei näkynyt.

     

Post a Comment

<< Home