LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Tuesday, May 02, 2006

Keväthormoni - yksikkömuoto on vahinko

Ooh! Am hard hitting activist, ruthlessly determined to convey the truth to the masses! Mä menen huomenna A-Talkiin puhumaan tärkeistä asioista. Sweet. Am totally ajankohtaisohjelmavieras. Eli viritä videos huomiseksi klo. 21.10 ykköselle.

Officer Love laittoi taas meiliä. Se oli huolestunut kun en ollut vastannut sen viime meiliin monta viikkoa sitten. No kun en mä just silloin jaksanut, ja sitten se vaan jäi. Oioi, mä oon maailman huonoin ex-hoito ever. Mutta mä haluaisin hirveesti rakastua. Ihan hirveen hirveesti. Mulla on menossa vieroitusoire miehestä jota ei voi saada, joka salee olisi mulle Se Oikea (arvatkaa vaan auttaako tää mun drama queen-mäisyyttäni?!), ja mä kompensoin sitä (ja harhautan itseäni) shoppailemalla, mutta tää alkaa tulla ihan älyttömän kalliiksi. Nyt ei auta muu kuin suu hymyssä mennä ihan jokaiselle keikalle joka tulee – niille kamalillekin. Voipahan harhauttaa itseään sitten enemmän. Ilmassa on paljon hormoneja (tai joo, ei ne vältsi siellä ilmassa ole. Onneksi. Kiva kun joku hormoniparvi lehahtaisi naamalle jossain tuolla kadulla), ne voivat olla keväthormoneja. Sen huomaa siitä että kaikki tunteet menevät ihan potenssiin kymmenen, mutta ne myös tulevat ja menevät sekunnin nopeudella ja ilman varoitusta. Yhdellä hetkellä kaikki on ihanaa ja on Mary Sunshine (in my case juuri tuo vaihtoehto on oikein lähes aina. Tietenkin) ja sitten seuraavalla hetkellä voi alkaa esim. pesuainemainos itkettämään. This is entirely insane.

1 Comments:

  • At 2:08 PM, Blogger Lotta said…

    Hey soulsister! Tervetuloa. Pahemminkin voisi olla. Voisi olla koukussa esim viinaan, tupakka tai rumiin ja sitoutumiskammoisiin miehiin. Se olisi surullista. Jää tänne, täällä on tosi tervehenkistä (öhh, tai, no...)

    Kiva että oot täällä! :o)

     

Post a Comment

<< Home