LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Tuesday, May 02, 2006

Nipottajasavage

Eilen se tapahtui. I crossed over to a very bad place. Musta tuli sellainen ihminen jonka kaltaisiin mä en haluaisi kuulua. Mä hakkasin seinään koska naapurit mekkaloivat. I have become – a niuhottaja. Kellot oli puoli yksi ja mä halusin nukkua. Univelkaa oli ja aamulla työpäivä. Mutta Turkkendaali jr. (n. 3 v. luulisin) juoksi ja huusi ja itki ja sitten rouva Turkkendaali yhtyi huutamiseen ja sitten huusivat kilpaa turkiksi. Ihan saamarin kovaa, ja ihan siinä seinän takana. Ja sitten se vaan tapahtui. Pinna katkesi. Ja mä hakkasin seinää nyrkillä ehkä viisi kertaa. Mutta the BLISS! The SILENCE! Ne hiljenivät heti ja hetkeä myöhemmin mä nukahdin ja nukuin kuin vauva koko yön. Suosittelen lämpimästi seinään hakkaamista, se parantaa yöunia!

Voi terve. Neloselta tuli dokkari bodarinaisista. Ja ei siis vaan mistään ”kato, mä tein 40 toistoa habaa”-bodarinaisia vaan oikeita, HC-bodarinaisia. Se oli ihan tosi friikkiä. Yksikään niistä ei ollut enää naisen näköinen laisinkaan, edes kasvoiltaan. Huono iho, miehiset piirteet ja möreämpi ääni kuin Jaakko Ryhäsellä ei ehkä ole mun käsitys unelmien täyttymyksestä, mutta se on niiden naisten tavoite ja kuka mä nyt olen toisten unelmia arvostelemaan?

Onko musta tullut aivan savage kun mä en enää juo maitoa lasista? Kun asui kotona niin aina kaatoi maidon lasiin ja joi sen sivistyneesti niin kuin normaali ihminen. Mutta sitten muutti kotoa ja nyt mä juon sitä suoraan jääkaapista, suoraan purkista. Mä olen villi-ihminen. Mutta hyväntuoksuinen sellainen.

6 Comments:

  • At 11:16 AM, Blogger Ana said…

    Tänään sain lopulta käsiini Gloria-jutun. Jei, varsin edustava ja laaja kuva neidosta!

    Tää meikä ei voinut kattoo niitä bodareita. Teki pahaa. Tai siis, jo miespuoliset vastaavat tekee pahaa, mutta naiset jotenkin ... ylittää odotukset. :-0

     
  • At 1:12 PM, Anonymous Anonymous said…

    Ouch! Tout le universum on kattonu sen bodarijutskan eilen telkkarista. EVIL!
    EVIL! How sad? Mitä kertoo yhteiskunnasta se, että tuommoisia kisoja saa edes laillisesti järjestää??? Is it a man? A woman? An ape? No-one knows.

     
  • At 1:30 PM, Blogger laura said…

    Moi Lotta!

    Korjaus tohon "nukuin kuin vauva koko yön" -kohtaan (vaikka ymmärränkin hyvin mitä tarkoitat ja indeed mäkin olisin jo tuossa vaiheessa paukuttanut seinää nyrkillä): vauvat ei - tyvärr - todellakaan nuku koko yötä, vaan heräävät monta kertaa yöllä syömään tai haluavat muuten vaan olla virkeästi hereillä.

    Vauvavaiheen univelat kestää kyllä ihan ok, kun siihen vain henkisesti varautuu. En siis valita, mutta valistan :)

    Nimim. "Vietän yöni 3 viikkoa vanhan beben vieressä ja unet ovat varsin vähissä"

     
  • At 2:06 PM, Blogger Lotta said…

    Hehe, totta, "sleeping like a baby" onkin ihan feikkiä. Paitsi jos oikeasti tarkoittaa sitä että monta kertaa yössä herää syömään, pissimään ja muuhun vauvatouhuun´(vrt. Syö niin kuin lintu = 5-8 kertaa oman ruumiinpainonsa tai jotain).

    Ja mäkin olen päättänyt etten uskalla enää bodata yhtään (versus nykytilanne kun bodaan ihan sikana) ettei musta tule sellaista naista (/miestä) kuin niistä eilisistä. Oh dear.

     
  • At 2:26 PM, Anonymous Anonymous said…

    Serkulle joskus ihmettelin tuota ylilihaksikkaiden kauneusluuloa ja selitti, että bodareilla olisi oikeastaan 'laajempi' kauneuskäsitys kuin meillä muilla. Normaalit kauniit katsovat tavallaan eri silmällä pitäen kauniina ja sitten paljon bodanneet naiset taas eri silmällä heitäkin kauniina pitäen... En ymmärtänyt silloinkaan.

     
  • At 10:58 AM, Anonymous Anonymous said…

    Jotkut meistä on enemmän savage kun toiset :)

     

Post a Comment

<< Home