LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Monday, May 08, 2006

Junioripuuma

Oh sweet Moses (ei Lipponen). Blogilista listaa suurimman osan suomalaisista blogeista. Siellä on vasemmassa laidassa ‘Luetuimmat blogit’. Tää blogi on numero 14! It must be a passing phase, but whoa!

Nousin tänään keskellä yötä, eli puoli kuudelta. Mä luulen että mä oikeasti olen kyllä henkisesti aamuihminen. Teoriassa. Teoriassa mä olen erittäin aamuihminen. Mä olin Aamu TV:ssa vieraana. Paikalla piti olla 06.15. Eli lähes keskellä yötä. Mutta oikeastaan oli ihan tosi kiva olla hereillä niin aikaisin. Aikaiset aamut olisivat mahtavia jos ei tarvitsisi herätä niin aikaisin. Ei ehkä uskoisi, mutta mulle toi lause makes perfect sence.

Suloisin kaikista universumin laivastoupseereista on Officer Love. Officer Love laittoi taas meiliä mulle. Meilin subjectiksi hän oli näppärästi laittanut “Mrs. Lotta Love”. Mä päätin tulkita sen epäsuorana kosintana. Nice to know I have options. Ne olivat juuri lähteneet Singaporesta ja Thaimaasta. Toivottavasti mä en nyt kerro jotain valtionsalaisuuksia ja classified tietoa amerikan puolustusvoimien strategisista sijainneista. Oh well, too late. Siellä ne ovat.

Luin että yhteiskuntaan on syntynyt uusi ihmisryhmä. Kyseessä on 40+ naiset jotka jahtaavat nuorempia miehiä (think Demi Moore, Jeri Hall etc). Niiden nimi on Urbaanipuumat (I shit you not, niitä kutsutaan oikeasti niin). Urbaanipuuman tyyliin kuuluu lehtien mukaan hankkia toyboy. Now here’s what I’m thinking: Mä voisin olla junioripuuma! (Onhan Lions-klubeillakin joku pioneerijärjestö, ja martoilla!). Musta tulisi ihan älyttömän hyvä Mrs. (well, miss, obviously) Robinson! Ja mä niiiin mielelläni haluaisin oman toyboyn! (Ja jos se myös siivoaisi, se olisi täydellinen).

2 Comments:

  • At 9:52 AM, Anonymous Anonymous said…

    Hyvää huomenta Miss Robinson.

    Mr. Nitpick os. Hra. Aamukärttyinen on täällä taas nauttimassa löytämästään kirjoitusvirheestä. Miksköhän mulla ei muuta kommentoitavaa ole? Onkohan tekstisi muuten täydellistä?

    No kuitenkin, löysin tämän:

    > makes perfect sence.

    sense on hakemasi sana.

    Ainiin, onnea melkein top ten sijoituksesta!

     
  • At 10:48 PM, Blogger Lotta said…

    Voi toi yövalvominen käydä vähän väsyksi jos meinaa joka yö mennä suoraan töihin nukkumatta yhtään. Mutta se menee kyllä harkintaan, ehdottomasti.

    Mr. Nikke Nitpick: Thank you, duly noted. Mun mielestä voidaan ihan hyvin sopia että aside from the random spelling error teksti täällä on ihan täydellistä ;o)
    Kiitos siitä!

     

Post a Comment

<< Home