LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Thursday, May 04, 2006

C'est un mission impossible?

Kanavasurffailin ja surffahdin neloselle kesken Lostin. Eikö ne kaikki tulleet sille saarelle lentokoneella? Miten ne yht’äkkiä saivat sinne pyssyjä!? Ei pitäisi näin, kesken kaiken, neljän sekunnin katselun perusteella käydä analysoimaan, mutta koska elämme post-9/11-maailmassa niin MITEN NE SAIVAT SINNE LENTOKONEESEN PYSSYJÄ? Paitsi että ei mua oikeasti ihan hirveästi kiinnosta. Jos mä oon ymmärtänyt oikein, niin siellä saarella on ilmeisesti myös jääkarhuja. Pyssyt nyt taitaa olla niiden ongelmista pienimpiä.

O-Ou. Nyt tulee uusi sarja 4400. Ei pitäisi katsoa, mä jään aina koukkuun kaikkeen. Toisaalta ei niin kyllä käynyt Täydellisten Naisten eikä Lostin kanssa. Eli ehkä mä voin katsoa.

Kävin katsomassa Mission Impossible III tänään. Hurjaa menoa se on. Hienoa tosin että Tom Cruise vaihteen vuoksi ei puhu täysin inkoherentteja. Mutta se juoksee kovaa. Ja usein. Mun ei missään tapauksessa pitäisi mennä katsomaan tuollaisia. Mulla kävi sydän ihan ylivarveja koko kahden tunnin ajan. Onneksi mulla oli kaverini Maria mukana, me pidettiin toisiamme kädestä koko ajan. Mun pitää todellakin pitäytyä niissä puoli-indie kaupunkilaiselokuvissa joissa ei tapahdu paljon mitään. Niistä mä tykkään, ja niitä mä uskallan katsoa.

Soittivat tänään YLE:n aamu-TV:sta. Meen sinne maanantaina puhumaan opiskelijoiden mielenterveysongelmista. Ja ei, EN mene sinne minään elävänä esimerkkinä! I’ll be well charming 6.48 in the morning, I’m sure.

6 Comments:

  • At 5:05 AM, Blogger annushka said…

    eikös suurimmalla osalla ole välillä hieman rajatilamainen fiilinki? mielenterveys on jännä ilmiö... milloin se menee negispuolelle ja milloin on vain luovaa hulluutta ja boheemiutta...

     
  • At 12:39 PM, Anonymous Anonymous said…

    Pyssyt olivat sitä yhtä muijaa kuljettaneen sheriffin laukussa.
    IMHO ei yhtään niin outoa kuin jääkarhut.

     
  • At 1:43 PM, Blogger annushka said…

    mikä ihme on imho??? oon törmänny tähän kirjainyhdistelmään jo useasti... ei jummara.

     
  • At 1:53 PM, Blogger Lotta said…

    Näin spontaanisti arvaisin: In my humble opinion. H:tä mäkin hetken kelasin, mutta tuon sen täytyy olla. Yes?

     
  • At 4:28 PM, Anonymous Anonymous said…

    Affirmative.

     
  • At 6:58 PM, Anonymous Anonymous said…

    Tuossapa oli kätevä selitys, imho

     

Post a Comment

<< Home