LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Tuesday, May 30, 2006

Nukkari ja herätyskarnevaali

Elämme historiallisia aikoja. Mä kävin tänään kahdessa vaatekaupassa enkä ostanut mitään. Vaikka kokeilin KAIKKEA. Musta on tullut järkevä. Tai sitten se oli hetken lapsus. Mä olin jo melkein kassalla kolmet farkut kainalossa. Sitten mä ajattelin: ehken mä oikeasti tarvitse näitä. Joo, ei tää kuluttajajärkevyys kauaa kestä.

I iz famous tv-star now. Lauantaina tuli telkkarissa HUIPS-ohjelma jonka mä juonsin Jaajon kanssa. En nähnyt itse kun olin just silloin jossain pahoilla teillä, mutta Jaajo sanoi että me oltiin sen näköisiä että me oltiin sulattu (sultu?) auringossa kaksi tuntia. Not as hehkeä as in real life, siis. Ja eilen Viihdeuutiset olivat kuvaamassa meillä töissä ja laittoivat studiosta jotain kuvituskuvaa. Oikeasti ne olivat siellä haastattelemassa Tenkasta, joka siis lopettaa Tenkasen aamushow’n tekemisen perjantaina. Tenkanen siirtyy täysipäiväiseksi pomoksi. Meillä onkin töissä perjantaina öppet hus.

Kympin uutiset kertovat että lakivaliokunta esittää hedelmöityshoito-oikeutta vaan heteropareille. Was? Vuonna 2006 tähänkö ollaan tultu? Oh nein. Saapa olla ylpeä avomielisestä ja edistyksellisestiä valiokunnasta. Hallitus uskoo että täysistunto on eri mieltä, ja äänestää lain lopulliseksi muodoksi sen, että se sallii hedelmöityshoidon myös naispareille ja yksinäisille naisille. Ei sekään vielä ihan tasa-arvoa ja tasavertaisuutta ole, mutta parempi kuin ei mitään. Oliskohan aika äänestää eduskuntaan muitakin kuin backwards superkonservatiiveja?

Neljä aamua herätyskarnevaaliin (not to be confused with herätysjuhla. Ne on hieman eri juttu. Mä puhun aamuherätyksistä.). Kerroin kaverilleni Erikalle eilen että mulla alkaa ensi viikolla yhdeksän viikon aamurupeama. Erika melkein tikahtui räkäseen nauruunsa. ”Sinä?! Sä oot ehkä vähiten aamupirteä ihminen jonka mä tunnen!”. Hmph. Mä olen henkisesti täysin valmistautunut. Tai siis henkisesti vähän valmistautunut. No en yhtään, mutta siitä tulee kyllä hauskaa. I’m SO ready.

Hih, kympin uutisten loppukaneetti oli hauska. Urpo ei tajua mikä on nukkari josta loppukevennyksen eskarilaispojat olivat puhuneet ("tytöt tanssii aina nukkarissa, eikä ne päästä meitä sinne"). Pirjo Nuotio selittää että nukkari on tietysti nukkumishuone, ja pojat eivät pääse sinne kun tytöt eivät päästä. "Samalla tavallahan se menee vieläkin" Pirjo lohkaisee. Hauskoja ovat nuo.

Mä meen nyt omaan nukkariin. Enkä päästä sinne poikia. Tänään.

4 Comments:

  • At 1:43 PM, Anonymous Anonymous said…

    Kerran oon sut varhain aamulla nähny (siis sillee, että olit ollu nukkumassa välillä) ja ihan hyvältähän se näytti. Oltiin silloin menossa jonottaa niitä Harry Pottereita Akateemiseen :)

     
  • At 2:21 PM, Anonymous Anonymous said…

    olimme sulaneet...

     
  • At 4:43 PM, Blogger Lotta said…

    Ai niin! Se Potter-tilaisuus olikin muuten hieno aamu! Juuri tuollasten aamujen takia mä olenkin väittänyt että mä oon TEORIASSA aamuihminen (jos siihen ei siis niin keskeisesti liittyisi se aikaisin herääminen). Siellä me, kolme sivistynyttä nuorta naista, ja noin miljoona noidaksi pukeutunutta lasta.

    Kiitokset äikänopelle :o)

     
  • At 11:26 AM, Anonymous Anonymous said…

    Voiskohan näista saada jotain irti.
    Itse ainakin ajattelin kokeilla...

    http://www.stevepavlina.com/blog/2005/05/how-to-become-an-early-riser
    http://www.stevepavlina.com/blog/2005/05/how-to-become-an-early-riser-part-ii/
    http://www.stevepavlina.com/blog/2006/04/how-to-get-up-right-away-when-your-alarm-goes-off/

     

Post a Comment

<< Home