LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Monday, June 05, 2006

Aamuihminen

Mun herätyskello soi tänään kymmentä vaille viisi. Kyllä, siis viideltä AAMULLA. Ja tiedättekö: mä olen selkeästi (näin yhden aamun ekstensiivisen kokemuksen perusteella) AAMUIHMINEN! Mä en vaan koskaan ole tiennyt sitä, koska en varmaan ikinä oo herännyt näin aikaisin! Mä yllätin itsenikin. Mä olin pirteä ja energinen ja hyväntuulinen. Tätä ei VOI kestää ikuisesti. Tää on joku harha. Ystävättäreni Pia laittoi mulle jopa tekstarin kesken lähetyksen: ”Jag har aldrig hört dig så pigg och glad på morgonen tidigare, det kan inte vara direktsändning!”. No niinhän sitä olisi voinut luulla. Toisaalta, voin siis vaan kuvitella millaisia aamut on kun esim Menkkamonsteri tulee käymään. Suomen ainoa aamushow missä juontaja vaan ärisee ja vittuilee. That’ll be fun.

Mun DVD-soitin (soitin? Vehje. Mun DVD-vehje. DVD-kone. Joo, joku värkki. Soitin kuulostaa väärältä) hajosi vähän aikaa sitten. Siihen muutti joku demoni tai Poltergeist tai jotain ja yhtäkkiä siitä vaan katosi ääni. Bzzzzzzzzzzz – Räts, se vaan sanoi yhtenä päivänä ja meni mykäksi (much like a marriage, I imagine). Tänään ostin uuden. Ja West Wingin kolmannen tuotantokauden! Sweet! Lukkiutuminen asuntoon West Wing-maratonin ääreen will happen any day now. Mun sänkyyn mahtuu kaksi istumaan ja katsomaan maratonia, eli jos ihminen on kiva ja lupaa olla hiljaa maratonin ajan, niin voi saada kutsun.

Playing it straight tulee uusintana. Se oli aivan mahtava tosi-tv-sarja johon jäin aivan koukkuun. Suosittelen. It’s sick. And addicting. Uusintana tulee myös valittuja Hyvät Herrat jaksoja, ja ne ovat kyllä vieläkin ihan loistavia. Samanlaista sarjaa kaipaisi vieläkin! Itsevaltiaat on toki usein aivan loistava, mutta kyllä Hyvissä Herroissa oli sitä jotakin… Voisi vaan olla vaikea saada Lasse Lehtisen ja Loka Laitisen veroisia kirjoittajia sille. Damn.

Summanen on saanut potkut Bluesista ”ratkaisemattomien näkemyserojen” vuoksi. What a shocker. Summanenhan on niin people-person. Kukapa olisi uskonut?

5 Comments:

  • At 1:21 PM, Anonymous Anonymous said…

    Saanko suositella DVD-toistinta?

     
  • At 4:59 PM, Anonymous Anonymous said…

    Kyllä sä sieltä vielä alas tulet. Mäkin olin kovasti aamuihmistä kun aloitin vanhainkotityön ja paikalla piti olla puoli seitsemältä. Ekan viikon nousin puoli viisi ja kävin kenkillä (totta!) ennen töitä. Sitten sitä huomaa, että ei voi tinkiä yöriekkumisista, yötelkkarinkatselusta, yösyönnistä jne ja on kohta kuin nukkuneen rukous aamuvuoroissa. Valitan.
    -minh-

     
  • At 5:38 PM, Blogger Lotta said…

    En yhtään epäile, minh. Mä en väitä ettenkö mä ehkä olisi aamuihminen myös (kahden aamun perusteella I'm almost SURE of it)mutta mä oon kyllä NIIN yöihminen myös. Katsotaan milloin tulee eka setback. Sitä ootellessa :o)

     
  • At 6:43 PM, Anonymous Anonymous said…

    > mutta mä oon kyllä NIIN yöihminen myös

    No haloo? Kello 5 aamulla ON yöllä. :)

     
  • At 5:55 AM, Blogger Lotta said…

    No todellakin on! KESKELLÄ yötä! :-D

     

Post a Comment

<< Home