LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Monday, June 12, 2006

48. vaikutusvaltaisin

Otin aamulla uusimman City-lehden studioon lukemiseksi. Kannessa komeilee otsikko: JUNIORIT TOP 50: Ketkä ovat valtakunnan vallakkaimmat alle 35-vuotiaat?. Puoliharmissani selailin sivulle 16 jossa kyseinen artikkeli on. Miksi mä en koskaan pääse näille listoille? Ja kun avaan lehden – imagine my surprise! – siellä mä olen!

Numero 48: Lotta Backlund, 25, opiskelijapoliitikko, stand up-koomikko, radiojuontaja
Suoritti lukion kahdessa vuodessa ja pääsi Hankenille 17-vuotiaana. Vaikuttaa Nuorten Pohjoismaiden Neuvoston presidenttinä ja Helsingin opetuslautakunnassa. Stand up-koomikko. Kännykkälogona ”I’m not a bitch, I’m THE bitch”.
Raadin perustelu: “Ääni kuuluu sekä lavalla että politiikassa.”

I am freaking out! Tää on ihan älyttömän makeeta! Ja mulla ei ollut pienintäkään aavistusta että tällaista listaa ollaan pykäämässä, much less että mä OLEN sillä.

Olen tehnyt alustavaa empiriaa siitä mikä maa tulee olemaan mun suosikkijoukkue fudiksen MM-kisoissa. USA on tällä hetkellä vahvoilla, jo yksin Carlos Bocanegran ansiosta. Bocanegra tarkoittaa, ainakin mun aneemisten latinan- ja espanjantaitojeni perusteella, mustaa suuta? ¡Qué pasa! (En nyt tähän hätään keksinyt muuta espanjaksi). Carlos Mustasuu. Kuulostaa komealta ja vaaralliselta. Ja merirosvolta. Lotta Bocanegra. Lotta Backlund-Bocanegra. Mun pitää ruveta harjoittelemaan uutta nimmaria. Ehkä mä otan kaksoisnimen sitten kun meen Carlosin kanssa naimisiin. Toivottavasti tästä ei tule uutta van Nistelrooij-fiaskoa. Kaikki elementit ovat kyllä olemassa. Huoh. (Toi oli epätoivoinen huokausääni).

Sitten musiikkianalyysia: Eminemin ja Nate Doggin biisissä Shake That lauletaan (tai räpätään, mitä näitä nyt on) ”I get more ass than a toilet seat”. Se on mun mielestä ehkä hienoin koskaan kirjoitettu laulunpätkä.

15 Comments:

  • At 2:09 PM, Blogger Frida said…

    Mä oon susta TOSI ylpeä, Lotta-kulta! Hurraa, hurraa, hurraaaa!

    Tää sivu on tosi hyvä itsensä sivistämiseen näin MM-kisojen alettua: http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/w/team/index.html
    Kaikista pelaajista kuvat ja muuta strategista tietoa.

    Käytiin kaverin kanssa viikonloppuna kaikki tärkeet joukkueet läpi. Oltiin ihan ku pahimmat äijät missikuvien kimpussa. :P

     
  • At 7:55 PM, Anonymous Anonymous said…

    Mulle ei palloilijat kolahda, paitsi palloilumielessä. Mutta Ronaldinhon kanssa ollaan kovaa vauhtia menossa naimisiin, kunhan se peleiltään ehtii...
    -minh-
    P.S. Onnea!

     
  • At 9:53 PM, Blogger Lotta said…

    Kiitos. Mä oon ihan liekeissä tästä jutusta. Vieläkin. Sweet!

     
  • At 9:18 AM, Anonymous Anonymous said…

    Miksi sun tarvii tunkea noita englanninkielisiä lauseita joka toiseen väliin ? Ei susta kovin fiksua kuvaa saa näiden kirjoitusten pohjalta. Tosin olethan vasta 25 vee, säilytä nää jutut, että voit kymmenen vuoden päästä naureskella naiiviudellesi. Jotenkin tuntuu myös, että plagioit Krisse Salmista.

     
  • At 9:41 AM, Blogger Frida said…

    Mä en oo taas koskaan tajunnu sitä, miks joku haluaa levittää negatiivisuutta anonyymisti. Nimimerkki osottais niin paljon vahvempaa selkärankaa ja sitä kypsyyttä, jota peräänkuulutat.

    Just a thought.

     
  • At 9:54 AM, Blogger Lotta said…

    Jos ulkomaankielet kamalasti häiritsevät niin oon käsittänyt että internetistä ehkä löytyy muitakin blogeja joita voi lukea?

     
  • At 11:12 AM, Blogger Mari L said…

    Anonyymit pois, HUS!
    Tätähän on juuri ihana lukea! Sitä tuntee itsensäkin niinku perhoseksi, on sen verta hilpeää ja keveää tekstiä.
    Saispa sut tänne pohjoseenkin joskus esiintymään! Tuu Comico Baariin.

     
  • At 12:54 PM, Anonymous Anonymous said…

    Onnittelut vaikutusvaltaiselle! Oprah varokoon! Lotta on pian samoilla viivoilla ;)

     
  • At 1:02 PM, Anonymous Anonymous said…

    jos boganegran kanssa käy nistelrooyt; checkaa italianjoukkueessa pelaava aika herkku hyökkääjä, 9 Luca Toni siitä voisi tulla ihan hyvä herra Backlund :-)

     
  • At 1:37 PM, Blogger Lotta said…

    No Toni Lucalla on potentiaalia päästä tulevaksi Herra Backlundiksi kyllä, mutta ilmeisestikin äitini kautta. Mamma varasi Toni Lucan jo eilen :o)

     
  • At 2:36 PM, Blogger PartyFlickan said…

    Onnea Lotta! Ihan loistohomma! Jatka samaa linjaa :)

    Me päätettiin alkoittaa mun kaverin kanssa jalkapallon seuraaminen kun ollaan nyt jotenkin ymmärretty ettei siinä sitä itse peliä niin paljon tarvitse katsoa... ;)

     
  • At 8:23 PM, Anonymous Anonymous said…

    Toiset kirjoittavat anonyymisti, koska heillä ei ole omaa blogia tai profiilia vielä. Minä en tyrmäisi anonyymejä kirjoittajia vain tämän takia. Negatiivinen palaute on palautetta myös Lottaseni. Aina ei voi saada suitsutusta. Terveisin minä jonka tunnet, mutta et nyt arvaakaan kuka olen kun olen anonyymi :-)

     
  • At 9:46 PM, Blogger Lotta said…

    No enhän mä mitään anonyymiydestä kommentoinutkaan. Ei täällä tarvitsekaan jatkuvasti suitsuttaa. Tää asia (kielten sekamelska) ei kuitenkaan tule muuttumaan tässä blogissa. Jos se siis ärsyttää kohtuuttomasti, niin kannatta lukea muita blogeja.

    Blogin (any random blog, ei välttämättä juuri tämä) kannattaa tottakai olla lukijaystävällinen, mutta ennenkaikkea sen täytyy olla kirjoittajan ääni. Sehän on PÄIVÄKIRJA. Ei sitä pidä muokata lukijapalautteen perusteella. Ei sisältöjä, eikä muotoja. Sama linja jatkuu.

     
  • At 10:38 PM, Blogger Frida said…

    Tiedoksi:
    Kun klikkaa identiteetiksi "Other" on mahdollista antaa nimimerkki ilman Internet-sivua, blogia, profiilia tms.

    Hauskaa päivän jatkoa kaikille tasapuolisesti! :)

     
  • At 7:07 PM, Anonymous Anonymous said…

    Niin mutta vaikka klikkaa Other niin ihan yhtä anonyymi sitä silti vielä on, vai mitä ?

     

Post a Comment

<< Home