LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Thursday, June 15, 2006

Blondireservaatti

Päivän lööppi: ”Tässä on Salolaisen UUSI RAKKAUS!” Ja ei, se en ole minä. Höh. Ajatella. Ihan kuin minussa EI olisi ainesta 65-vuotiaan ex-diplomaatin tyttöystäväksi. Can you believe it? Se, että me ei olla koskaan tavattu kunnolla, ei ole mikään pätevä syy olla valitsematta mua likkakaveriksi. Pöh.

Toisaalta: kollegani Annika kertoi tänään että blondit ovat kuolemassa sukupuuttoon muutaman sadan vuoden sisällä. Annika muistutti että uhanalaisille eläimille usein pykätään reservaatteja, jotta heillä olisi paikka jossa lisääntyä rauhassa kaltaistensa kanssa. Siksipä varteenotettava vaihtoehto olisikin nyt rakentaa blondireservaatti. Ja minun täytyy luonnollisestikin blondina kantaa vastuuni ja pyrkiä lisääntymään toisen blondin kanssa, jotte emme kuolisi sukupuuttoon. Koska Salolainen EI ole blondi, niin ymmärrän nyt että universmui yrittää viestittää mulle jotakin. Namely että minä ja Pertsa (näin meidän kesken) emme olekaan match made in heaven. Harmi. Mutta luontoäidillä on selkeästi minulle muita suunnitelmia.

Kävin ostoksilla tänään, ostelemassa niitä häävaatteita. Rahaa meni muutama sata euroa. Ja mulla ei vieläkään ole mitään niihin häihin. Ostin kylläkin ruudullisen paidan silmällä pitäen sitä, että joskus saatan deittailla cowboyta. I SO have my priorities right.

3 Comments:

  • At 12:22 PM, Blogger Ana said…

    Eikös se blondireservaatti ole jo jossain Kaivohuoneella tai...? Vai olikse 51?

     
  • At 12:53 PM, Anonymous Anonymous said…

    mäkin huomasin ton uutisen. joku blondi sillä oli vieressään lähden kannessa, mutta lotalta neito ei näyttänyt. voi nyyhky : (

     
  • At 4:28 PM, Anonymous Anonymous said…

    Kaikkeen on hyvä varautua, kuten blodi-cowboy-poikaystävään. Ketäs sulle keksittäis, joka takaisi lajinne säilymisen...? Brad Pitt? Se on blondi ja ilmeisesti lisääntymiskykyinen. Ei se kauaa jaksa kuitenkaan Angelinan kanssa olla, sehän ei ole blondi joten ei sekään suhje ole mikään match made in heaven. Lohdutukseksesi.
    -minh-

     

Post a Comment

<< Home