LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Thursday, June 22, 2006

Korjasin internetin

Yrititkö lukea tätä blogia aamulla? Ei onnistunut. Mä olin rikkonut internetin. Nyt mä olen korjannut sen. Olen lähes Bill Gatesin veroinen koodaajanero. Kello on sikapaljon, ja mun pitää herätä ihan just. Eli nukkumaan. Yritän epätoivoisesti pakata samalla kun tuskailen miten paljon kello on. Huh. No, kohta on juhannus. Ja ihan just selvitän myös mihin aikaan lentoni lähtee huomenna. I’m SO on schedule!

3 Comments:

  • At 10:00 AM, Anonymous Anonymous said…

    Mä huomasin, mutta rentouduin parin yrityksen jälkeen koska tiesin että sulla internetin korjaukseen ei mee kuin ehkä yksi päivä. Good work!
    -minh-

     
  • At 12:33 PM, Blogger Lotta said…

    Aivan oikein, hyvin päätelty! Ihanaa jussia sulle!

     
  • At 10:56 AM, Anonymous Anonymous said…

    Samoin!
    -minh-

     

Post a Comment

<< Home