LottaLove

Lotta Backlund's Diary. Täällä on joskus jotain juttuja ja sitten joskus ei ole.

Friday, June 30, 2006

Miljoonan ilmeen mimmi

Robbie! Kohta mä nään Robbien! Tänään illalla suuntaamme kohti Göteborgia, Ulleville katsomaan spektaakkelimaista Robbie-show’ta. Missasin Robbien silloin kun hän kävi Suomessa, joten oli luonnollisesti ihan pakko lähteä Ruotsiin katsomaan, kun tilaisuus tarjoutui. Tai siis, olenhan mä nähnyt Robbien kahdesti ennenkin livenä, mutta silloin siellä lavalla loikki myös neljä muuta Take That-poikaa, joten sitä ei ehkä ihan voi laskea.

Kuuntelen Don Johnson Big Bandin uutta levyä. Tää on tosi hyvä, kannattaa hankkia (valistaa musiikin erikoisasiantuntija Backlund). DJBB:n aion mennä katsomaan myös ensi viikonloppuna Ruisrockissa. Kyllä! Mulla menee festarineitsyys ensi viikonloppuna! Mä meen ystäväni avecina (I’m SO not a VIP myself) johonkin VIP-spektaakkeliin Ruisrockiin. Ohjelmassa on kokkaria (coctailia, ei kokoomuslaista), illallista ja laivaretkeä bändien lisäksi. Ammattifestarikävijäkaverini Annika ja René väittävät ettei se muka vielä mitään festaria ole, jos ei asu teltassa ja rämmi mudassa, mutta kyllä tää mulle riittää.

Olethan ostanut jo tämän päivän Savon Sanomat, olethan? (Jos se siis jostain käsittämättömästä syystä ei tule sinulle kotiin). ”Miljoonan ilmeen mimmi”. C’est moi. Sweet.

3 Comments:

  • At 2:52 PM, Anonymous Anonymous said…

    oon jääny koukkuun tähän sun tekstien lukemiseen..
    pelottavaa

     
  • At 11:33 PM, Blogger Lotta said…

    Oho! Tervetuloa Heidi. Kivaa että olet koukussa, ja ajattele näin: addiktoivista aineista tämä on kuitenkin terveellisempää kuin esim. heroiini. There, a silver lining :oD

     
  • At 2:24 PM, Anonymous Anonymous said…

    Sikailijat yrittivät perjantaina tavoittaa Lottaa, jotta olisimme voineet huutaa supervoimamme. Tyyppi ei vastannut... Käsittämätöntä! Oliko se Robbie muka sen arvoista??!!

     

Post a Comment

<< Home